Gå til innhold

Hipp Hurra - har fått fødeplass på Rikshospitalet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søkte med en gang jeg fant ut jeg var gravid og fikk svar idag - er kjempe fornøyd!!!

Nå håper jeg bare at alt går bra og at vi forsatt skal bruke plassen vår i januar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra da barney:)

Håper alt står bra til med deg?????? Kjekt å møte deg igjen her inne.

Jeg sliter litt med trøtthet og har litt kort lunte, men ellers er formen strålende:) Gleder meg virkelig til å kunne si det til folk, men må nok vente en stund til...... Har du sagt det til mange eller?

Skrevet

Hei vestangel!

Er i topp form hittil - men det var jeg i mitt forrige svangerskap også, som gikk som en drøm, håper bare jeg blir like heldig denne gangen!

Jeg har kun sagt det til to veninner, som vet vi har slitt litt med tanke på pco. Har ikke tenkt til å si det til noen andre før vi er over 12 uker!

Forrige gang klarte vi det helt fint - syns det var så koslig for mannen min og jeg å ha vår lille hemmelighet!

Hva med deg da? Har dere begynnt å fortelle det enda?

Skrevet

gratulere barney:-)

hvor langt er du på vei og søkte du via legen din? skal også søke der med skal ikke til lehen før om tre uker..

Skrevet

Jeg er 5 uker imorgen, søkte via e-mail og fikk svar et par dager etter pr mail, så skal de sende en skriftelig bekreftelse i posten i tillegg.

Skrevet

okay. må gjøre det nå jeg da:-) er det mail adresse til de på siden til sykehuset da eller?

Skrevet

må mase litt til hehe. noe spesielt du hadde med i mailen annet enn termin og din fødselsdato?

Skrevet

Navn, adresse, personnummer!

Skrev også grunnen til at jeg søkte på egenhånd, og ikke via legen min, var at jeg ikke ville vente så lenge, for at jeg da sannsynligvis ikke ville får plass...

Lykke til!

Skrevet

okay. nå er den sendt. skrev også det at jeg søkte via mail fordi det var så lenge til første legetime. Da bare håper jeg på positivt svar:-) og takk for hjelpa:-)

Skrevet

Ser på terminlisten at du har termin 6. januar (jeg har har rundt 9. januar), så da kommer du helt sikkert inn! :o)

Skrevet

håper det asså. ikke noe fan av fredrikstad. hvem vet, kanskje ligger vi der og presser på likt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...