Gå til innhold

har dere samme symptomer som hos den spiren dere mista??

stratosen_er mamma_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For meg har det vært ganske likt, kanskje litt mindre kvalm denne gangen enn når det endte med MA i uke 18.

I den nye graviditeten etter MA var jeg en stund bekymret for at jeg hadde så svake symptomer, men det var heldigvis helt ubegrunnet for i går fikk jeg se en livlig krabat på ultralyd i uke 12. Alt så veldig fint ut.

Det er sjelden lynet slår ned 2 ganger samme sted.

nååå tuller du????

seriøst??

sist hadde jeg masse symptomer og var helt sikker på at jeg var gravid(det var jeg jo og) denne perioden syntes jeg også at jeg var gravid men nå føler jeg at alle tegnene er borte bortsett fra at jeg har vondt i magen, stikking, mensmurringer ett eller annet...og så svetta jeg en del på jobb i dag......hvordan merka du at du var gravid nå denne gangen???håper at jeg er gravid..skal teste i morgen...men tror egnetlig ikke noe på det..sist hadde jeg superømme pupper nesten en uke før ikm men det har jeg ikke hatt antydninger i det hele tatt til nå...merkelig dette viss jeg er gravid at det er så stor forskjell..

tusen takk miriam_ nå gir du meg vertfall et lite håp:) jeg håper det stemmer for meg og...skal ha ikm fredag men skal teste i morgen...men har vondt i magen..men tenkte at "bare d" er nå ikke tegn nok...siden jeg hadde så tydelig ømme bryster sist...:)

men vi får nå se...håper jeg er gravid...

og lykke til med ditt svangerskap...når har du menstermiN?

Annonse

de andre gangene mine, har jeg gjerne vært dårligere enn jeg er nå. det har bekymret meg en del, men ser jo hjertet banke på ultralyd, så jeg slapper igrunnen av. jeg er trøtt da, og litt uggen når jeg spiser. ellers ganske fin form. :-)

• 2 uker senere...

Jeg hadde også veldig ømme bryster sist. Mista i uke 12. Nå er jeg gravid i uke 6 men merker nesten ingenting på brystene, og syns lenge det var rart. Men jeg tror kanskje det er naturlig at brystene er mest ømme første gangen man er gravid. Eller at man ikke får så ømme bryster når man blir gravid igjen etter kort tid. Ømheten kommer vel av at de gjør seg klart til å bli melkeprodusenter.

Mistet i uke 9 i mars. Da var jeg superkvalm hele tiden. Litt vondt i hode, men ellers ok. Nå er jeg i uke 6 og denne gangen er jeg ikke på langt nær så kvalm. Har så vidt kjent litt kvlame. Men det strekker mer i magen, og jeg har veldig ømme bryster som har forandret utseende litt. Største forskjellen er at jeg er vanvittig trøtt hele tiden. Det var jeg ikke siste.

Håper så inderlig at denne spiren klorer seg fast.

Skal på UL 1 juni, og håper på å se bankende hjerte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...