EnLitenPrins Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 og det er ingeting å grue seg for Trodde jeg kom til å spy..har hørt litt skrekk historier! Men jeg kom inn..drakk opp alt på 2-3 minutter..eneste jeg sleit litt med var å få i meg de 2 siste supene..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Eg tok testen i forrige uke,men eg har gjort det en gang før ved forrige svangerskap.Eg fikk svar på prøven i dag,og eg var jo sikker på at eg hadde svangerskapsdiabetes siden eg hadde det forrige gang og.Eg var egentlig veldig fornøyd over prøvene sjølv om di var for høge,for sist gang etter 2 timers venting var blodsukkeret mit på 10,7 men denne gangen var den på 8,4 og vekta mi er høgre denne gangen en forrige sv.skap.Grensa er 7,8 etter 2 timer av inntak av sukkervann.
Marolla Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Syns det gikk greit da jeg tok testen også. Det eneste jeg syns var ekkelt, var at det var vondt å ta blodpprøve 2 på samme arm
EnLitenPrins Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2007 ja,heldivis hadde jeg emla krem! Har sprøyteskrekk delux! Hjalp litt nor jeg fikk emla-krem...men uansett ganske ekkelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå