Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen andre her som har fått for sent utslag på eggløsningstest?

Jeg fikk positivt utslag på testen etter at det var vist på UL at jeg hadde hatt eggløsning dagen før?? Var hos gynekologen min fordi jeg trodde eggløsningen min var for sen og at jeg dermed ville ha forkort lutealfase, så viser det seg at jeg hadde hatt eggløsning på søndag( dag 15) Så alt var bra men eggløsnignstesten viste ikke positiv før mandag kveld???

Noen som har opplevd dette eller som vet hvordan det kan skje?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9228139-feil-p%C3%A5-eggl%C3%B8sningstest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes dette hørtes rart ut. Jeg veit at man kan få positiv test uten at egget slippes, men du hadde altså eggløsing men negativ test? (Tok du test på lørdag?) Og når du fikk positiv test, hadde du allrede tatt eggløsning? Merkelig. Og frusterende. Kan man ikke stole på el-testene eller da?

Som du skjønner, har jeg ingen svar, bare spørsmål. Ønsker deg i alle fall lykke til videre!

Ja det er veldig rart, jeg testet hver dag fra dag 10, den var litt sterkere på mandag morgen og to klare streker mandag kveld, så stigningen kom rett og slett etter eggløsning!

Blir jo spennende å se hva resultatet blir da uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...