alva** fødeklar Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Hei! Er igang med den store barnvognjakten. Har vel igrunn landet på Emmaljungas edgo duo kombi-vogn. Har vært i Strömstad og kikket. De har noen få vogner av '07-modellen igjen, men svært begrenset fargeutvalg. Jeg har termin i slutten av september i år. Når kommer 2008-modellene ut i butikkene, er det noen som vet? Mener hun i Strömstad sa september-oktober, men jeg husker ikke helt sikkert.
Anele&Solstråla Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Husker du hva vogna kostet der? Hvor i strømstad var du? Jeg var på Barnevognhuset Rudo på Strømmen, og der sa hun til meg at de fikk inn nye farger i slutten av aug. regner med at det er 2008 modellen:)
Hannahs-mor06 Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Må bare støtte det i vognvalget altså det er en knallvogn!! har 2007 modellen i mørkblå, og er sååå fornøyd! gled deg til å trille med den;)
superbabe007 Skrevet 9. mai 2007 #5 Skrevet 9. mai 2007 å så flott å høre dette om den vogna jeg skal ha! jeg var innom en barnebutikk i går, skulle bare ha en flaskebørste til datra mi på 4 år, dissa plastikkflaskene til barn trengs å vaskes men ihvertfall, der sto vognene på rekke og rad, og jeg måtte bare se litt. ved nærmere ettersyn oppfylte denne vogna alle mine kriterier, man lærer jo litt etter førstemann liksom.. så flott at andre liker den, da kan den høye prisen forsvares ))
Hannahs-mor06 Skrevet 10. mai 2007 #6 Skrevet 10. mai 2007 Er det standard understellet som følger med..tror det er sportstypen.. kan vendes..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå