Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 tror det er en baby i magen min igjen:) Har tenkt ut jente navn men er usikker på hvilket som er finest. det står mellom leah isabell amalie isabell andrea isabell Hvilket liker dere best'???
Vannmann35 Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Vel, jeg liker navnet Andrea best av disse, men liker ikke Isabell i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Jeg syns Andrea Isabell var det fineste, og det som klang best sammen!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Hva med bare Isabell? Eller: Marie Isabell Isabell Marie Forslagene dine var litt tunge. Personlig liker jeg Isabella bedre.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #7 Skrevet 9. mai 2007 Av de tre må det bli Leah Isabel. De andre blir for tunge og lange. Leah Isabel klinger perfekt, derimot!
Synnøve_Solbakken Skrevet 9. mai 2007 #8 Skrevet 9. mai 2007 Andrea Isabell, men helt ærlig syns jeg Isabell er noe av det styggeste og mest glorete navnet ever... Andrea er kjempefint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå