Gå til innhold

Hei alle som kjenner meg!

Anbefalte innlegg

hei hei. er så lenge siden jeg har hatt kontakt med dere som har fulgt meg i tunge tider. sitter her uten internett, og hater det. endelig skal jeg da snakke om annet enn å bli gravid, så fikser det seg på denne måten. sukk...

sitter nå med mobilen for å gi livstegn fra meg. ikke den kjekkeste måten å surfe på, men følger litt med dere.

hvertfall... er i dag 9+1, har allerede vært på 3 ul. to pga blødninger, og den vanlige tidlige ul. går nå på en medisinkur for bakterier i urinen, og merkelig nok har alt av blødninger stoppet. vi trodde ikke det hadde noe med det å gjøre hvertfall.

skal i morgen til første kontroll hos lege, og føler endelig at jeg er gravid. det har vært en prosess i seg selv. men gleder oss begge til en oppfølgingstime med ul om ca en uke pga blødningene. da skal vi få se et lite menneske inni meg. til nå har det vært en liten reke.

tenker på dere alle sammen, og venter på at dere skal komme der jeg er i dag.

mange klemzer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9227044-hei-alle-som-kjenner-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen!! Har savna deg masse , både på msn og på nett!! Godt å høre at ting har stabilisert seg for deg og at reka har blitt til en liten tass!

Godt at dere blir fulgt opp såpass mye, det gir litt ro i en kommende mammasjel.

Her går livet sin vante gang. Skal igang med ny runde , spraystart 13 mai,hvis ikke denne blødningen jeg har nå (den 2 utenom mens...på 15 dager) tilsier at det ikke blir noe ivf på oss.

Gleder meg til å jabbes mere på nett hehe., Jeg er litt dårlig på det å sende sms jeg da.... glemmer fort at jeg har mobil hehe.

Så du får ha meg unnskyldt for det !

(tror høyeste mobilregninga mi har vært på 176 kr jeg hehe , inkludert abbonementet ) Ingen stor ringer eller smser jeg nei, ;O)

Godt å høre fra deg igjen, har tenkt masse på deg vennen!

klemmer i fleng fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...