Gå til innhold

hjelp! teste etter innsetting :/

Anbefalte innlegg

Det står feil teste dag på arket mitt :/ testet i dag (rugedag 11) skulle ha testet i over i morgen med morgen urin.

Nå har jeg altså testet i dag, ikke morgen urin og ganske "tynn/blank" urin, MEN jeg brukte en av de testene som trenger minst for og slå ut (new generation) og det vises en svak svak strek! Først så det ut for at den var neg, men så etter 5 min kunne du såvidt ane en ekstra strek og etter 10 min ca så kan du så vidt se en svak svak rosa strek! Er så redd for og bli skuffa, kan det være den ortrivelle sprøyta som slår ut på testen så sent som 11 rugedag? Må jo ta testen igjen i morgen med morgen urin, men dette var grusomt :/

håpe håpe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9226979-hjelp-teste-etter-innsetting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei... Jeg testet dag 9 å den ble kjempe svak...det var morgen urin... testet igjen dag 12på morgen urin å da var streken tydligre... sitter med ei aktiv tulle på 5 mnd nå... :)) Lyktes på 3 å siste forsøk... :))

Ønsker deg lykke til.. : ))

Klem fra

tusen takk for svar! Håper jeg er like heldig! :)

Har to barn fra før som jeg er blitt gravid med spontant, men den siste gutten døde i 9. mnd rett før jeg skulle settes igang :,( Da vi hadde ventet flere år på at jeg skulle bli gravid med ham så fikk vi tilbud om prøverør m,ed en gang for å slippe og gå med to sorger; både og ha mistet et barn og å vente så lenge på og få et nytt. Dette er vårt første forsøk og nå sitter jeg og biter negler og lurer på om vi virkelig kan være såååå heldige- vi som var såååå uheldige sist.

Får bare krysse alt :)

Hei du!!

Det kan jo absolutt være at hcg-nivået ikke er høyt nok enda, i tillegg til at det ikke var morgenurin.

I så fall bør streken være sterkere om noen dager.

Men- EL-sprøyta kan sitte i 10-12 dager etter uttak, og det er derfor man rådes til å teste tidligst rugedag 12.

Om det er tilfellet her er vanskelig å si!!

Jeg håper at du tester sterkere positivt om et par dager!!!

Lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...