MÅNS m/lilleMarius Skrevet 8. mai 2007 #1 Del Skrevet 8. mai 2007 Hvor er dere Ozgirl, Orris og EGFO ???? Føder dere alle sammen eller???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 8. mai 2007 Nei nå er det jaggu meg blitt 15dag gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 gutter og 1 jente Skrevet 9. mai 2007 #3 Del Skrevet 9. mai 2007 har du faatt en siste dato? da blir du garrantert satt igang paa soendag, om ikke foer. da reiser du hjem 16-17 mai og du rekker aa gaa i tog om du orker da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 9. mai 2007 #4 Del Skrevet 9. mai 2007 MÅNS: Hvor lenge "får du lov" til å gå egentlig?? Her jeg bor blir man satt igang dersom man passerer 14 dager over termin..... synes du har gått å venta lenge nå. *sender deg masse fødestøv, og håper det skjer noe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 9. mai 2007 Tusen takk for fødestøv og alt sånt!Håper det hjelper inatt! SKal på kontroll imrg og håper på gode nyheter da... Snakket om 4dager etter overtiden, så ihelgen isåfall blir det action. Og da rekker jeg kanksje 17mai tog:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 gutter og 1 jente Skrevet 9. mai 2007 #6 Del Skrevet 9. mai 2007 jeg haaper de setter deg igang naa. jeg haaper de setter meg igang ogsaa...for i dag er jeg helt utslitt av meg selv. det er virkelig ikke min greie aa ligge i senga aa hulke, men i dag har jeg ikke greid aa holde taarene tilbake. er helt hoven og ekkel i trynet naa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 9. mai 2007 Ja nå må det skje noe her altså!! Huff stakkars liten!!- Sånn kjip dag med snørr og tårer er ikkke gøy:( Håper du har hatt noen til å trøste litt! Hadde en sånn økt her på mandag kveld jeg..Uten spes sympati fra mannen min.Og da blir jo ting 1000 ganger verre! Mamma og pappa kom tilfeldigvis innom så det ble en hyggelig avslutning på kvelden.. Håper alt er bedre nå:) Sender masse tanker til deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 gutter og 1 jente Skrevet 9. mai 2007 #8 Del Skrevet 9. mai 2007 joda...fikk masse kos fra han da han endelig kom inn. Jeg sto der graatkvalt i vinduet og kikket paa han mens han jobbet ute. tror han syntes synn i meg jeg. godt det da. er saa rart, for jeg er virkelig ikke vant med aa drive aa graate og saann for ingenting...saa noe er jo ikke helt bra da. men i morgen haaper jeg blir en bedre dag. da skal vi ut aa kose oss og feire jobbintervjuet til gubben. gleder meg til aa faa vaere litt sammen med han. Blir sekkert ekstra trist forsi at han maa jobbe saa mye paa huset og jeg sitter bare og bimmer hele dagen alene ...hjeeelp...er blitt helt avhengig av damene her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 10. mai 2007 HEHE:) Godt det ble trøst og feiring!! Masse fin dag til deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå