Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Noen som vet om det finnes butikker i Kr.Sand og omegn som selger mammatøy...bortsett fra H&M?
Reidis Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Polarn og Pyret Lindex Prøv også Popin - som har mange vide, fine topper som passer fint hvis du ikke er alt for høygravid (har handlet der litt selv). Moten i vår passer oss gravide ganske fint, med høye liv og vide topper. ) Er ellers litt usikker på flere... Lykke til )
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Heia! Og takk for svar:) Men jeg lurte også litt på typsike bukser for gravide....jeg syns nemlig ikke H&M har så stort og fint utvalg... Jeg er i min 12.uke nå, så merker at buksene strammer litt...men men, blir vel snart til å snart få kjøpt disse buksene hehe;) (Det er så kjipt å skulle kjøpe over nett, fordi jeg ligger mellom str.36/38, og vet ikke da om jeg kommer til å gå opp mye osv......)
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 kjøpte mamma bukser på kappahl jeg med førstemann, de var råfine faktisk,sorte dressbukser med lommer på rompa,trange i lårene og litt vide nede, 399,- kosta de selv om de ikke så ut i måneskinn i livet,kunne dra de helt opp til under puppene haha men de funka de altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå