Millerine Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Flere som slier med dette? Jeg har så vondt i hodet at det går ikke ann å tenke helt klart. Det kan vare et døgn før det gir seg, er borte en dag og så kommer igjen. Jeg er i dag 9 + 6 og dette begynte for en drøy uke siden... Leste i uke for uke at "nå har kanskje hodepinen begynt", men hvorfor har man det egentlig??? Jeg bøtter innpå med rent vann..... Hjelper ikke. Tar det med ro gjør jeg også, sykemeldt pga sterk kvalme.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 jeg har å en helt forfrdelig hodepine... det er ikke noe gøy... tror det kommer av hormon forandring i kroppen.. søvn er det eneste som hjelper hos meg.
anonymus 2 små Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Har nok litt med blodtrykket å gjøre også. Jeg har heldigvis ikke skikkelig vondt i hodet, men reiser jeg meg opp fort blir jeg svimmel og det dunker i hodet.
Adriansmor med tulla Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Ja det har med blodtrykket å gjøre...man får lavere blodtrykk og blir lett svimmel og får hodepine.... drikke mye vann hjelper og slappe av
anonymus 2 små Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Det er litt kjipt når jejg er på jobb... jobber på sykehjem, o når jeg steller sitter jeg ofte på huk en stund, og når jeg reiser meg opp igjen svimer jeg nesten av... så prøver å holde meg fast i noe, og ikke lett når jeg ikke vil vise at jeg blir det... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå