Gå til innhold

Herregud, nå begynner jeg også å få mage... HAHAHA, jeg er jo bare 5+2... hehehe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk jo ikke til forsvarsposisjon? Jeg skrev at jeg innsåg det at det bare var innbildning. Og mye er bare ironi fra min side =) Såg du ikke det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var heller ikke deg vi siktet til,Lalla. Det var basert på ditt hovedinnlegg,men det var noen andre som kom med en utrivelig respons(adrian et eller annet)

Det er flott å være entusiastisk og glede seg over å være gravid,det har ingen sagt noe på!

Skrevet

Ok, bra. Jeg bare spurte =) Nei jeg skrev jo at kritikken din var konstruktiv, og at jeg tåler det. Men tror ikke du skjønte at mye av dette var ironi... ;-) *oppblåst*

Skrevet

tør iallefall stå frem jeg da i motsetning til andre...!! uansett mage eller ikke hurra for spiren

Skrevet

Grunnen til at det blir mye reaksjon på anonym er at det er en eller flere anonyme som bare kommer med spydige svar. Det går dessverre ut over de seriøse anonyme noen ganger.

Skrevet

HURRA FOR BABY I MAGEN, samma om magen er større eller ikke ;-p

Skrevet

akuratt Julebaby:) som jeg skulle ha sagt det selv

Skrevet

JA HURRRRRRRRRAAAAAAAA=D=)))))

Skrevet

Nei lalla, det var ikke til deg, men til adrian. Og til alle dem som biter hodet av folk som skriver tilsynelatende helt greie innlegg.

Skjønner ikke hvorfor innlegget mitt havnet her nede, jeg klikket på linken for å svare på det sinte innlegget til Adrian og regnet med at det ville havne rett under der.

Skrevet

Hva var greit med innlegget... syns folk skal forholde seg til hva trådstarter skriver å ikke slenge ut meninger som ikke har med dette å gjøre

Skrevet

Nå kritiserte du akkurat deg selv. gratulerer.

Skrevet

Les va jeg har skrevet skrev om magen jeg helt til du kom med ditt innlegg... men uansett gidd ikke diskutere det mer... bare gjem deg bak anonym knappen du....

Skrevet

magen kan komme tidlig hos noen,med min første var jeg veldig tynn og hadde kul i uke 8. jeg er med min 2 nå og er 8 uker og d synes.d er ikke luft lenger,mange får tidlig mage pågrunn av hormoner.......med min første vokste magen veldig frem til 5mnd og så stoppet den opp litt....

Skrevet

Skriver under på denne jeg gøril og støtter anonym litt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...