Gjest Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Ikke så oppblåst heller egentlig. Fått en kul rundt navlen liksom... hehehe
2 tette - med flette Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Oi, det var da forferdelig tidlig Begynte å se tegn til mage når jeg var i uke 12 sist !
Adriansmor med tulla Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Hadde fått mage før jeg tok testen....er 9+2 nå og d vises godt ja=) mange som det vises tidligt på pga hormoner og mye luft i magen=) er ikke for jeg spiser mye iallefall for jeg er så kvalm =/ Lykke til og hurra for spirene våre=))
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Så moro =) Hehehehe... Lykke til videre med deg også. Klemmer
2 tette - med flette Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Ser ut som jeg har mage og, men det er bare luft Den forsvinner, og er ikke der om morgningen.. hehehe
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Ikke for å være frekk, men det er nok bare luft.. Babyen er jo bare noen ørsmå mm nå, så noen gravidmage kan du ikke få nå. Men luft får man, og man kan se gravid ut av den grunn
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 Det er ikke luft hos meg nå... det er jeg ferdig med. Og så går den ikke vekk heler. Er jo der hele tida. Merkelige greier. Er nok bare innbildning ja!
Adriansmor med tulla Skrevet 8. mai 2007 #9 Skrevet 8. mai 2007 Det er ikke bare luft hos alle.. var til tidlig ul i uke 8 og da sa gynokolog at noen får fort mage og vokser lite mot slutten og andre får størst mage ved slutten av svangerskapet
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #10 Skrevet 8. mai 2007 Hehe, tviler på den kommer så tidlig her hos meg... jeg er jo tynn men... kommer ikke mage så tidlig her nei... =)
Adriansmor med tulla Skrevet 8. mai 2007 #11 Skrevet 8. mai 2007 Uansett skal man være stolt av den magen vi har.... eneste perioden i livet der kvinnfolkan vil ha kul på magen...hehehehe
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #12 Skrevet 8. mai 2007 Dersom man faktisk får mage tidlig,så er det ihvertfall ikke rundt navel-området det vises! Det tar laaang tid før babyen vokser seg så stor at den rekker opp dit!
Adriansmor med tulla Skrevet 8. mai 2007 #13 Skrevet 8. mai 2007 Anonym gå å sleng hode i veggen!!! gidd ikke høre på de negative du slenger ut... selv om du ikke er stolt av å være gravid så er vi andre det!!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #14 Skrevet 8. mai 2007 Har da ingenting med det å gjøre,men det går faktisk ikke an å kjenne babyen midt oppe på magen når man bare er 5 uker på vei! Har ingenting med å være negativ å gjøre,bare realistisk.
jente08&jente2010<3 Skrevet 8. mai 2007 #15 Skrevet 8. mai 2007 helt enig...unødvendig å være så negativ...!!
Adriansmor med tulla Skrevet 8. mai 2007 #16 Skrevet 8. mai 2007 Hun spurte faktisk ikke etter din mening om det... hun var glad for at hun er gravid.... svar på det som står her eller finn på noe annet... gå inn på kranglesiden istede
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #17 Skrevet 8. mai 2007 Samma det. Jeg tåler kritikk bare den er konstruktiv! Jeg skjønner jo også det at det ikke er mage så tidlig. Jeg synes bare det er så moro å se etter... Gleder meg såååå =)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #18 Skrevet 8. mai 2007 Ta et anatomikurs da,om det er så vanskelig å skjønne hvordan naturen fungerer. Det er luft,ikke noe annet når så høyt opp i uke 5.
Gøril og Jesper :) Skrevet 8. mai 2007 #19 Skrevet 8. mai 2007 Må si jeg er litt enig med denne anonym. Ikke for å virke ekkel på noen måte, men babyen ligger jo ikke i nærheten av navleområde nå, og er bare noen ørsmå mm langt.. Tror ikke anonym mente å være frekk, men ikke vet jeg.. Men jeg har lest at noen kan få mage tidlig pga hormoner.. men så tidlig som uke 5 er det vanlig å ha luft... og det kan vare lenge. Den er jo bare 1-3 mm stor, så den kan jo ikke vises så veldig? Jeg hadde stor mage jeg (følte jeg selv) helt til uke 12, da bare datt magen ned, og da skjønte jeg at det måtte være luft.. Men i uke 14 var den stor igjen og da skjønte jeg at det ikke var luft.. http://www.babyverden.no/templates/PeriodPage____580.aspx
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #20 Skrevet 8. mai 2007 Takk for info Gøril =) Moro moro... ja jeg skjønner at det ikke er gravidmage. Og anonym skjønner ikke at mye er ironi ;-p Derfor jeg skrev HAHAHAHA i overskriften. Men moro å høre hvordan andre føler det også!
Gøril og Jesper :) Skrevet 8. mai 2007 #21 Skrevet 8. mai 2007 men jeg skjønner du er glad for å være gravid, og jeg ønsker deg hell og lykke fremover :)
Jordbæret <3 Skrevet 8. mai 2007 #22 Skrevet 8. mai 2007 Ikke vær så hissig da. Jeg synes ikke svaret til anonym var så ille. Men så er vi kanskje litt ekstra følsomme for tia? Når jeg ser på diskusjonene her ser jeg at mange av dem som svarer får hodet kuttet av for svar som jeg egentlig synes er helt greie. Da blir det slik at jeg ikke orker svare, for jeg kommer til å bli skikkelig lei meg dersom jeg får et slikt svar som det du adrian har skrevet her. Tror ikke det sto noe sted at Anonym ikke var stolt av å være gravid. Dersom det er svar man ikke liker kan man jo bare la være å svare på det. Dersom det er noen som er ute etter å provosere vil de jo få akkurat det de ønsker når noen reagerer på det. Lykke til alle sammen, hilsen meg som er veldig stolt av å være gravid, men som innser at den lille magen jeg har fått kommer av luft og litt fett.
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #23 Skrevet 8. mai 2007 Når man ar hatt en spontan abort så tror jeg man leter etter alle tegn. Men det er jo bare dumt gjort for seg selv. Gleder seg nok litt for tidlig...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #24 Skrevet 8. mai 2007 Takk,gøril! Jeg var ikke ute etter å være frekk,vet ikke hvorfor det ble tolket slik. folk trenger da ikke gå i forsvarsposisjon bare fordi noen sier at de har feil? Ikke rart det blir uhyggelig stemning her til tider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå