Gå til innhold

Mange som har prøvd leeenge på nr 1?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

off ja her går tida,har mista kontrollen på hvor lenge det er men i underkant av 2 år. Men nå er det ikke lenge til forsamtalen til prøverør, 1 mnd igjen,føler meg klar for det nå.

Dollypop,ønsker deg maaaassse lykke til fremover og håper alt går bra og du ser en positiv test om 2 uker. Krysser for detXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Annonse

Vi har prøvd i 1 og 1/2 år.. Er så lei av dette nå.. Hadde sett for meg at det var mye enklere å bli gravid.. skulle liksom bare være å slutte på p-pillene, så vips var jeg gravid...men...neida! Blir noen ganger SKIKKELI frustrert og tvinger oss til sex hver dag i to uker..men tror du det nytter..neida.. *SUKK*

jeg vet,jeg tenkte at det kanskje vill ta 3 mnd...

og alle de gangene jeg har vært redd for å være gravid,selv om jeg

gikk på pilla....hehe.jaja...

nå synes jeg det er vår tur,er alt for mange som sniker i køen her inne...

vi får rotte oss sammen;-)

Har vel "bare" prøvd 1 år sånn offesielt. Men slutta på p-sprøyta for over 2 år siden, og ikke brukt noe prevansjon siden det. Trodde virkelig ikke det skulle være så vanskelig å få det til som det er. Er hvertfall igang på fertilitetsklinikken med mitt første fsh stimulerings forsøk. Så er vel på rett vei for å få hjelp.

Er dere mye frustrert? I perioder er jeg skikkelig nedfor.. Det ville betydd så utrolig mye for oss å fått en liten en nå... vi lengter faktisk... også virker det så umulig!

(har faktisk en skikkelig nedfor dag i dag) :(

Vet at alt er normalt med oss begge, og vi har masse samleie rundt EL, men neida...

*OPPGITT*

jeg har hatt noen sånne perioder ja!

i høst fikk jeg vite om nye graviditeter HELE tiden,og det var

ikke noe kult.

nå er jeg over det.blir ikke lei meg når tanta kommer,driter i om

andre får det til....

har vel egentlig gitt opp.

Vi har "prøvd" ( i gåseøyne, for noen mnd er man bare 'fed up' av å prøve og bommer totalt på El, eller så har man sy"kluss"...hehe.....eller er bortreist osvosv...) siden Mai for 4 år siden. Om ingenting skjer i løpet av sommeren blir det full utredning og hele 'pakka' med ivf, adopsjon, eller gudene må vite hvilke alternativer som vil bli aktuelle. Akkurat nå har jeg en uke til oppgavelevering og ca en mnd til muntlig så hodet mitt er overbelastet og kan ikke engang tenke strategisk ang. EL og slim og hva det måtte være...tror kanskje jeg har EL..men det er fullt mulig den har gått meg 'hus forbi' denne mnd..hhahaa! Snart er jeg klar for strategi jenter..Gi meg en uke til og deretter en uke i sydligere strøk så kan hjernen fungere på normalt nivå igjen:) Lykke til!

Godt å høre at jeg ikke er alene her i verden..;)

Her har også vært skikkeli babyboom det siste halve året.. mange i min omgangskrets og familie som har fått... Også spør selvfølgelig alle det samme... "Nå, har ikke dere tenkt å få barn eller?" og mange sier: "dere må også få nå, når det er så mange andre, mye koseligere" ARRRG! Kan liksom ikke fortelle alle at "jaja,slutt å mas, vi sliter med det"... Så lyver man noe om at man ikke har det så travelt.. å joda, men skal nå vente enda en stund... *Sukk*..

Har iallefall blitt veldig bevisst hva jeg selv sier til andre om slike ting.. for det kan faktisk såre noe så inni........jah!

Huff, ble veldig mye klaging på meg.. Var bare så godt å få det ut.. Sliter jo for det meste alene (utenom mannen da) med dette...

Klem og masse lykkeønskninger til alle dere der ute som virkelig sliter....

Annonse

Har holdt på i 17pp nå. Begynner å bli lei. Har gitt opp i hodet. Orker ikke bruke så mye tid på informasjon lenger. Som å leie bøker og sjekke på nettet. Jeg kan finne meg i at det kanskje ikke blir barn, men mannen min har veldig lyst på barn og jeg synes det hadde vært trist om ikke mine foreldre fikk oppleve barnebarn. Er nå i full gang med utredning. Så alt håp er jo ikke ute. Venter på innkallelse til lap. Fikk inntrykk at jeg skal til Stensby sykehus. Noen med erfaring? Kan man kjøre hjem selv etter lap eller er man ganske borte etter et slikt inngrep?

Vi får lage en klubb dollypopp....hehe!

Synes det har tatt alt for lang tid jeg også...men vi vet bedre til neste gang nå da....når vi kommer så langt at vi prøver på søsken...hehe!

Men dette må være året for oss to vet du.....Vi klarer dette vi...Kanskje vi er heldige å har en liten(stor) bul på magen til jul?

Satser på at den sitter hos deg nå.....Venter i spenning sammen med deg jeg :)

Har elsket hver dag i 1 år og 1 mnd :) Vi klarer ikke å holde fingrene fra hverandre, hehe. Men gravid, NEI, det har jeg ikke blitt. Skulle nesten ønske jeg ikke ønsket barn. Tenk så deilig, slippe å bruke piller og kondom og elske HVER DAG HEEELE ÅRET :) Ja, synes det er rart at det ikke har skjedd noe enda...

sjokojenta:

jeg håper ikke du mente det bokstavelig talt?

er dere aldri fra hverandre?

tlf nr til storken taes imot med takk her også:-)

(kan det være det samme som nr til Riksen....?!??)

Har prøvd i ca 2,5 år nå. Er under utredning og akkurat laparoskopert. Hadde en ex.u i slutten av april. Er ikke så stressa akkurat, vet jo at vi får barn men at vi kanskje må adoptere. Vi har ikke starta den prosessen enda siden vi ikke har diskutert ferdig om vi ønsker å prøve IVF-behandling først. Akkurat nå så tror jeg bare vi fortsetter på egenhånd (kanskje med litt hjelp av pergo?) mens vi leter etter ny bolig.

Nåja.. Det var litt tankesurr fra meg, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...