lisa:-) Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 I natt har jeg nesten ikke sovet.Hadde vondt i ryggen og i mellomgulvet.Når man ligger sånn og kjenner etter,så er det vanskelig å lokalisere hvor og hva som gjør vondt. Så da ble jeg liggende og være kjempebekymret. Er det noen flere som har lignende murringer.Jeg er i 6 uke, og ellers er alt fint. Takknemlig for svar,
Engelen*My Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Hei! Jeg hadde også endel murringer i ryggen (nederst) da jeg var rundt 6 uker gravid. Ca uke 5 og 6 kanskje? Var da redd for at noe var galt, men snakket med noen venninner som også hadde opplevd det samme. I uke 7 ga smertene seg og nå kjenner jeg de sjelden. UL i går ved 8+2 viste at alt var normalt så langt! Fikk tidlig UL pga en MA og en SA fra før..... Lykke til!
Kanin84=) fødeklar=) Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Hei. hadde det eg og....men syns du skal snakke med legen sann at du slipper å bekymre deg.Hadde det sånn i ryggen og nederst i magen og så gjekk det over.Trur det er vanli så lenge du ikkje blør.
lisa:-) Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2007 Hei, takk for svar. Det er så fint med disse sidene,at man kan spørre om alt mulig. I dag har det vært mye bedre.Tror kanskje jeg har hatt litt kynnere,hvis det er mulig så tidlig?-og så er jeg så oppblåst i magen at det er vanskelig å helt lokalisere evt smerte. Jeg har time med ul hos lege 24mai,så det skal bli godt å få se at alt er bra,forhåpentligvis. Mange klemmer fra
Kanin84=) fødeklar=) Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Helt eni med deg=) fint å ha denne siden eg er berre på besøk da er i uke 20. Har nettopp fått logga meg på så no kan eg endeli svare noen eg og=) Men har vert her inne å lest kvar dag siden eg vart gravid.Mye nytti info=) Kynnera trur eg kansje er litt tidli- men ingen er like. men kynnere trur eg ikkje er farli.
jente08&jente2010<3 Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 jeg har også veldig oppblåst mage og vondt i ryggen!! iallefall i natt...ble bekymret selv, men har da gitt seg nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå