Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt har jeg nesten ikke sovet.Hadde vondt i ryggen og i mellomgulvet.Når man ligger sånn og kjenner etter,så er det vanskelig å lokalisere hvor og hva som gjør vondt.

Så da ble jeg liggende og være kjempebekymret.

Er det noen flere som har lignende murringer.Jeg er i 6 uke, og ellers er alt fint.

Takknemlig for svar,

Skrevet

Hei!

Jeg hadde også endel murringer i ryggen (nederst) da jeg var rundt 6 uker gravid. Ca uke 5 og 6 kanskje? Var da redd for at noe var galt, men snakket med noen venninner som også hadde opplevd det samme. I uke 7 ga smertene seg og nå kjenner jeg de sjelden. UL i går ved 8+2 viste at alt var normalt så langt! Fikk tidlig UL pga en MA og en SA fra før.....

Lykke til!

Skrevet

Hei. hadde det eg og....men syns du skal snakke med legen sann at du slipper å bekymre deg.Hadde det sånn i ryggen og nederst i magen og så gjekk det over.Trur det er vanli så lenge du ikkje blør.

Skrevet

Hei, takk for svar.

Det er så fint med disse sidene,at man kan spørre om alt mulig.

I dag har det vært mye bedre.Tror kanskje jeg har hatt litt kynnere,hvis det er mulig så tidlig?-og så er jeg så oppblåst i magen at det er vanskelig å helt lokalisere evt smerte.

Jeg har time med ul hos lege 24mai,så det skal bli godt å få se at alt er bra,forhåpentligvis.

Mange klemmer fra

Skrevet

Helt eni med deg=) fint å ha denne siden eg er berre på besøk da er i uke 20.

Har nettopp fått logga meg på så no kan eg endeli svare noen eg og=)

Men har vert her inne å lest kvar dag siden eg vart gravid.Mye nytti info=) Kynnera trur eg kansje er litt tidli- men ingen er like. men kynnere trur eg ikkje er farli.

Skrevet

jeg har også veldig oppblåst mage og vondt i ryggen!!

iallefall i natt...ble bekymret selv, men har da gitt seg nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...