Gå til innhold

Hva heter barna deres og hva syns dere om navnet til den over dere på tråden her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare snike meg inn en gang til - Martin Felipe var veldig fint;) bruker dere begge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er begge fra Chile da Martin brukes både i Chile og Norge. Den uttales litt annerledes i Chile da. Vi bruker nok ikke begge i det vi sier hva han heter,men vi bruker det av og til her hjemme.

Skrevet

Askil er helt topp! Nesten som Eskil som min heter:)

Skrevet

Eskil er et kjempetøft navn!

Jenta vår heiter Ane.

Skrevet

Mine heter Thelma Jakobia og saron elias.

Ane er et enkelt og greit navn.

Skrevet

Min jente heter Maya.

Jeg syns Thelma Jakobia og Saron Elias er spesielle og fine navn. Men personlig liker jeg best korte og "søte" navn.

Skrevet

Maya er kjempefint!

Selv har jeg en sønn som heter Leon!

Skrevet

Leon er litt stilig syns jeg, fenget spesielt siden jeg er født i løvens stjernetegn selv ;)

Barna mine heter Carina Elén og David Mikal... Bruker bare Carina og David i dagligtale..

• 2 uker senere...
Skrevet

Men skriver du begge navna? På f.eks bursdagskort osv??? Er det noen som bruker begge navna på barna dine??

Skrevet

Carina Elén og David Mikal var kjempe fine navn! liker dobbeltnavn eg også,,hehe.

min lille prinsesse heter Emilia Sofie. :)

Skrevet

spesielle navn men det er topp med navn som ikke er på hver og en har.

mine heter Kasper og Andrea

Skrevet

kasper og andrea er jo så herlige navn. tenker jeg er noen skjønne barn.

gullklompen her heter thomas og han lyder opp til navet. he he

Skrevet

Thomas er et veldig anvendelig navn, fint og rolig. Forbinder det med litt fine gutter:)

Mi heter Liva

Skrevet

Liva var fint, men litt for spesiellt for min smak..Live derimot har jeg vært borti før..

Min heter Oliver:)

Skrevet

og Jonatan.. Glemte min største ett øyeblikk.. hmmm...

Jonatan og Oliver:)

Skrevet

Jonatan og Oliver er suuuper søte navn. Tenkte på Jonathan selv dersom jeg fikk gutt..

Jenta mi heter Tuva!

Skrevet

Må bare kommentere *solstråle* over her, Tuva heter faktisk kjæresten til Jonatan:) De har kjent hverandre hele livet og vært kjærester i 7 år. De er fast bestemt på å gifte seg med hverandre og få barn og katter og hunder når de blir store:) De er så søte...

Skrevet

Så søtt;-) Kanskje min Tuva finner seg en Jonatan også i fremtiden, he, he.

Skrevet

Usikker på hvilket jeg skal svare på... Så svarer på begge jeg.

Tuva liker jeg ikke noe særlig, kommer nok av at ei jeg vet om heter det, og har ikke noe særlig til overs for henne..

Jonatan og Oliver er superfine navn. Oliver var ett av ønskene mine hvis minstejenta skulle vist seg å være gutt.

Mine to jenter heter Ronja Marie og Aurora...

Skrevet

Min datter heter Iben!

Synes Tuva er et flott, kort og litt annerledes navn. Liker veldig godt korte navn da...

Skrevet

Ronja Marie syntes jeg var litt tungvint.

Nåe jeg hører Ronja, tenker jeg selvsagt på Ronja Røverdatter og ser for meg ei skikkelig aktiv og litt rampete jente.

Aurora synes jeg er fint, søsteren min ville veldig at tuppa vår skulle hete det, men pappaen syntes ikke noe om navnet.

Er litt sånn poppis navn for tiden, har jeg inntrykk av.

Jenta mi heter Ina.

Skrevet

Jenta mi heter Isabell....ronja marie og Aurora er kjempe fine navn..liker spes Aurora veldig godt..

Skrevet

Min datter heter Lisa!

Iben er et navn eg liker godt, fordi det ikke er et navn som "alle" har.

Et navn som skiller seg ut.

Skrevet

Iben er et av de fineste jentenavna jeg vet faktisk. Ville egentlig ha det til jenta mi, men pappan var ikke helt med på den. Litt morsomt, for når jeg så denne tråden så det ut som jeg skulle komme etter ei med ei datter som het Ina....

Min datter heter Ina

Sønnen min heter Isak

Skrevet

Lisa er et kort og fint navn. Også kan det uttales på engelsk, og det synes jeg alltid er en fordel.

Babyen her i huset heter Nathalie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...