Gå til innhold

AUG, SEP, NOV - treff tirsdag 29 mai kl 1930

Anbefalte innlegg

Skrevet

Setter i gang ett treff for jeg er selskapssyk. Noen som blir med på Zupperia. Meld dere på slik at jeg ser om det blir behov for å bestille bord.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hoppet over en mnd. Mener selvsagt oktober;)

Skrevet

hvor er dette stedet da?

er ik ofte jeg er ute i bergen lengre

Skrevet

Merkelig, her ser jeg ett svar på innlegget, men inne på terminklubber er det ingen svar. I tillegg fann jeg ingenting under BIM-treff Bergen heller. Tror jeg kan ha en del forbedringspotensial i orientering inne på denne siden. Jeg kunne godt tenke meg å være med på treff 29. mai. Zupperia er på Permanenten, rødlig murbygning mellom Hotel Norge og Festplassen

Skrevet

Jeg la ut invitasjonen på flere sider slik at "alle" kunne finne den. Så regner med jeg tar en opptelling på alle sidene slik at vi har oversikten når det begynner å nærme seg. Ser at det har kommet en påmelding på en annen side også.

Skrevet

Hei!

Jeg har termin 11. oktober. Og kunne godt tenke meg å bli med på BIM treff 29. mai.

Skrevet

Jeg vil gjerne også være med på treffet. Har termin 29.okt, så kan akkurat snike meg inn ;) (om jeg ikke får annen termindato på UL, som jeg egentlig skal på den dagen... :-)

Skrevet

jeg kommer om helsen tilsier det.

har termin i sept, tar med meg en som har termin i oktober jeg.

Skrevet

er det bare til å komme liksom....skjønner ikke helt..aldrig vert på son treffe jeg:)

Skrevet

hvor skal jeg melde meg på? hmm dette er heøt nytt for meg.

Skrevet

du bare skirver her inne at du kommer, så tar cjris_mor en opptelling på hvor mange vi blir

Skrevet

Dersom formen er der, satser jeg på å komme. Har termin 5 september

Skrevet

mmmm ja vil komme jeg også... skriv meg opp:D

Skrevet

Jeg vil gjerne bli med! :) Har termin i slutten av oktober... Skriv meg opp..

Skrevet

Hei! Jeg er også selskapssyk ,men tirsdager kan jeg ikke desverre. Håper noen vil sette opp en annnen dag neste gang.

Skrevet

Jeg kunne også ha tenkt meg å være med, men kan ikke på tirsdag.. kanskje en annen gang..?

Skrevet

Hei! Jeg har termin 5.8 og blir gjerne med på treff på zupperia.

Skrevet

Jeg blir gjerne med, jeg også, hvis formen (les: kvalmen) tillater det. Blir første gangen jeg er med på noe sånt, så jeg gleder meg, og jeg gruer meg litt! Har termin 29.11 =)

vi sees

Skrevet

Hei!

jeg vil gjerne være med...

Skal man møtes utenfor eller innnfor?

Skrevet

Setter opp en liste på dem som har meldt sin ankomst allerede. Jeg går innom i morgen for å be dem holde av ett bord for inntil 15 personer tilefelle det hopper på noen flere som vi komme. Bordet holdes av på "Chris":

1 lizzie med nr 2 i magen (+1)

2 INE

3 Minni 71

4 vann_lilje

5 Leoness

6 Ane G

7 Mie 5

8 minigull07

9 Malja 78

10 Semi

11 jente i magen

12 Dino 21

Skrevet

Jeg melder meg også på!

Skrevet

jeg kan ik komme i dag.

har ik barnevakt.

satser på å bli med neste gang i stede.

kos dere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...