KnøttetOgMeg Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Trodde lliksom selv at det bare var jeg som så magen min, og samboer da når klærne er av. Men igår var jeg på apoteket for å kjøpe mer vitaminer og da kommenterte damen "disse anbefaler vi helt i begynnelsen av svangerskapet, men du er vel over det du nå?" Hm... greit nok at jeg hadde trang t-skjorte altså, men vi må nok komme ut av skapet snart Flere som har fått mage som er noe mer enn oppblåst? Den jeg har nå er jo tross alt mindre enn da jeg var 6uker på vei. Den var den stor og stram som et trommeskinn!
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 jeg hadde synelig gravidmage når jeg var 8-9 uker:) og dette er min første.. så d er noen som får mage tidlig. må ikke nødvendligvis være luft:) hører egetlig til 2. trimester jeg nå da.. er bare å sniker litt:)
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Hei. Jeg er 11+2 og har også fått mage. Bruker bare mammabukser jeg nå. Magen har liksom en fast form og kan ikke holdes inn :-) Er annengangs. Gøy, da, at det begynner å synes.
enpå3ogenpå1 Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 yup - jeg er 11+6 og fått flere spørsmål om jeg venter baby. Det er lenge siden jeg har hatt flat mage altså, og jeg har fått mange spørsmål om jeg er gravid - i flere år (er 34 år så folk har vel "ventet" på det en stund). Men alikevel synes jeg det er småfrekt....jeg tør aldri kommentere gravid mager før de nesten er sprekk ferdige!!! Særlig ikke på folk jeg vet går opp og ned i vekt (som meg...) Men på den andre siden er det jo koselig å faktisk kunne si at - ja, jeg skal ha baby. Men jeg hadde jo håpet magen ikke skulle synes SÅ fort da. Hvor skal det ende liksom......tji hi ;-)
~chess~ Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Jeg er 11+3 og har en godt synlig mage allerede. Jeg kan såvidt kjenne livmora nederst på magen nå. Er andregangs.
mams-til3 Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 jeg sliter med å finne bukser nå ja..synst det er tidlig å måtte bruke gravisbukse allerede i uke 11,men må vel bare krype til korset.har fortalt det til de nÆrmeste nå,for har ikke sjangs å holde inn magen lenger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå