Gå til innhold

5 positive gravtester hjemme, neg hos doktor???

Anbefalte innlegg

Er det noen som har opplevd dette før??

Har tatt grav tester hjemme siden torsdag, 5 til sammen, og alle har vært positive. kom til legen i dag, og der var den negativ. hun kunne ikke forklare hvordan det kunne skje, hadde aldri opplevd lignende.

Er ikke høy i hatten nå

Fortsetter under...

Det hørtes veldig merkelig ut. Kanskje de testene du har tatt krever mye mindre hcg enn testen du tok hos legen? Er det lenge siden du tok testene hjemme, kan du ha mista? (Håper inderlig ikke det). Men du må jo finne ut av dette, skal du tilbake til legen snart?

Hvilket merke har du testet med?

Og har positivstreken blitt gradvis sterkere? Eller uendret/gradvis svakere?

Hvis du har tatt cb sine tester hjemme, har jeg hørt at de er mer sensitive enn legetestene. Dette gjelder også billigestester.

Ellers vile jeg tatt en telefon til cb produktopplysning, dersom du lurer på hvordan dette kan ha seg/ om det er noe feil på testene.

Tlf er 800 10 218

Fortell hvordan det går, da!

Lykke til! :-)

Da du var hos legen, var det morgenurin eller urin senere på dagen som ble testet? Hvis det var urinen senere på dagen kan det hende den ikke var konsentrert nok til å gi utslag.

Tok legen blodprøve av deg da? Hvis ikke hadde jeg gått tilbake til legen for å sjekke hcg i blodet i steden.

Lykke til

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...