trimmern Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Hvordan "visste"/følte dere at det var en graviditet på gang og ikke bare mensen som kom. Klarte dere å kjenne noen forskjell?
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Jeg kjente overhodet ingen forskjell. Pleier å få mensen på morgenkvisten - kjenner det veldig godt i magen da (skikkelig "dragsug"), men ingen mens kom. Tok da en test dagen etter og den var positiv!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 på meg er det heller ingen forskjell på det. 'men jeg merket det på att jeg fikk så vondt i puppan att jeg ikke fikk sove en gang, det er helt forferdelig.. jeg pleier å få litt vondt før mens, men det var skikkelig vondt denne gangen, så da tok jeg en test og den var positiv:)
nungo Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Forskjellen for meg er at ved mens er smertene mer konstante og permanente 1-2 dager, mens ved graviditet så er det mer at de kommer og går over mange dager (litt sådan i bølger ca. 1-2 timer om gangen og så en liten pause). Styrken er omtrent den samme og ellers kjennes det likt ut.
trimmern Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2007 Takk for svarene jeg har fått:) Men hadde dere noen form for blødninger og evt hvilken farge var det på de sånn like i forkant? ha fortsatt en flott dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå