Gå til innhold

Gidder ikke bry meg mer!

Anbefalte innlegg

Jeg er drittlei av å lese alle innleggene som bare inneholder kritikk her inne! Hva er skjedd med den felles lykkerusen vi skal føle over at vi bærer på et lite mirakel i magen?!

Det er bare kritikk, drittslengig og stygge kommentarer, og jeg er lei!!

JA jeg røyker selv, jeg har trappet utrolig mye ned, men har ikke klart å slutte helt ennå, fordi det er vanskelig. Likevel er jeg like stolt, og gleder meg like mye til å bli mamma som alle dere andre.

Fra nå av gidder jeg ikke bry meg, eller ta til meg kritikk som kommer fra dere "bedrevitende" feige anonyme! Jeg gjør så godt jeg kan, og ingen kan vel forlange mer?!

Jaja, kommer sikkert til å være noen som kritiserer meg for dette også, men sett i gang, for vet dere hva?

JEG BRYR MEG IKKE! =D

Jeg skal oppleve det mest fantastiske som denne verden har å tilby, og det er å bli mamma, ingen skal få ødelegge den gleden for meg =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9225121-gidder-ikke-bry-meg-mer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er helt enig!!!!

Uansett om jeg røyker eller ikke. Om jeg ikke klarer å stumpe røyken helt, så vil jeg uansett bli en like god mor!!!! Jeg bryr meg ikke mindre om barnet mitt!!!

Det er bare folk her inne som vil ødelegge opplevelsen for andre her. *Kan aldri tro at de kritikerene her inne er skinnhellige, de har garantert sine laster. De gjør garantert ting de kanskje ikke burde gjøre.

Som du sier helenis, kritikken biter ikke på meg heller, de får si hva de vil.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...