Veslesnuppa Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Det høres jo egentlig logisk ut:) Så hvis man fikk satt inn 3 stk,skulle sjangsen være stor for å bli gravid? Hvor mange % er sjangsen på at jeg blir gravid med icsi?
Veslesnuppa Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. mai 2007 Må dytte litt jeg.... Er det noen som har hørt noe statestikk om dette?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Riksen sier at sjansen for å bli gravid pr. forsøk er 25 - 30%. Ved to egg inn kan sjansen øke opp mot 35%.
Veslesnuppa Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2007 Ok,takk for svar:) Synes 35% for 2 egg var lite jeg.. Hvor mye er det for 3 egg da tro??
mia_mor_med_bebi_i_magen Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 er det noen som får lov til og sette inn 3 egg ??
Veslesnuppa Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2007 Har hørt at man få lov å sette inn 3 egg i utlandet. I USA kan man få sette inn opptil 5 egg,hvis man er over 40år..
susemikkel Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 på Nordica i Danmark setter de også inn 3 egg,om alderen tilsier så. Men jeg har aldri lest hvor mye sjansene øker osv v flere egg. satte tilbake 3 egg forrige gang vi var der borte, men desverre festet ingen av de seg. Men prøver igjen, kan jo ikke gi opp. Lykke til til alle her !!
Emma*den lykkelige venter Skrevet 9. mai 2007 #8 Skrevet 9. mai 2007 Det øker kanskje sjansen for å bli gravid ved å sette inn flere egg, men husk at det også øker sjansen for komplikasjoner og abort. Flerlingersvangerskap er risikosvangerskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå