Gå til innhold

God morgen jenter :)

lioevr- Verdens lykkeligste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God formiddag Liovevr!

Her har det stått på stedet hvil en stund.... Har vært desperate prøvere siden januar.... Har avtale med kvinneklinikken om at jeg kommer inn med en gang jeg blir gravid - Jeg har ikm ca 16.mai, men har desverre ingen forhåpninger denne måneden.. Har vært helt slått ut av astma, allergi og bronkitt -så det ble lite prøving denne gangen... ( hadde sex på dag 9 og dag 14..)

Men, er nå igang med pencilling og nye astmamedisiner, så håper formen bedrer seg slik at jeg er igang igjen neste pp!!

Har lurt på å ta kontakt med Kvinneklinikken igjen for å høre om jeg kan "få noe" (pergo???) for å få fart i sakene igjen...... Har jo ikke hatt problemer med å bli gravid før, ( vel, iallefall ikke etter at jeg fikk gullungene mine..) så begynner å bli rimelig desperat......og er IKKE tålmodig av meg når det gjelder dette...... (Mannen er ikke helt enig i dette enda, han mener jeg bare må prøve å slappe av litt, så blir jeg gravid med en gang.. ha,ha - lettere sagt enn gjort!!!)

Vel, så her er jeg da..... resignert og motløs.......

Lykke til - til alle dere andre=)

Halloen :-)

Idag var jeg på kvinneklinikken for å ta nye hormon blodprøver, for å se om jeg fremdeles har for høyt LH. Det var en forferdelig opplevelse! Jeg havna midt imellom to lykkelige par med nyfødte babyer... hadde ett par på hver side. Så der satt jeg, alene og barnløs, nettopp mista spiren igjen og så hcor lykkelige de var, de lille nurkene, og det værste var å se de stolte fedrene... jeg følte at hjertet mitt ble knust og begynte å gråte! (uff) Syntes virkelig synd på meg selv idag ja...

Har fått igjen de blodprøvene gyn tok i forb med utredning for habituell abort og alt er normalt, så det var dumt. Håper at de blodprøvene iag kan vise hvorfor det tar så innmari lang tid å bli gravid, hvis ikke tror jeg at jeg tar en tur til gyn og spør om jeg ikke skulle ha prøvd åergo eller noe, nå er jeg desperat!

Skal på jobbintervju imorra, og får jeg den utvidete stilloingen så tror jeg at vi starter adopsjonsprosessen til høsten (med mindre jeg er gravid da... da blir det adopsjon på nr 2 istedet)

uff kirsty, den der kjenner jeg virkelig godt igjen :(

var selv på ivf avedelingen for å få beskjed om at det ikke var mere sykehuset kunne gjøre.

satt på venterommet med et par nybakte foreldre. Var sinnsykt tungt huske jeg.

Nei, ting skal visst ikke være lett. Du får i det minste "trøste" deg med at du kan få ivf. Og husk at det er veldig få som lykkes på første forsøk der. (selv om det er en mager trøst)

Håper lh har stabilisert seg og at dere snart kan prøve på nytt :)

krysser alt jeg har for deg :)

klem klem

Takk for det :-)

Ivf ja... vi får ikke før om 1 år da... hvis jeg har en sa til før det så tror jeg ikke det er vits i for å være ærlig... håper dette med lh fører frem til noe slik at vi kan finne ut hvorfor jeg ikke blirgravid så lett slik at jeg kan bli det og vi får prøve igjen. Og får jeg jobben jeg har søkt på så setter vi en grense ett sted utpå høsten og søker adopsjon. Nepal here we come ;-)

adopsjon ja, så spennende :) :) :)

da blir det barn uansett da ;)

vi har snakket om det vi og, men komemr uansett til å vente ett par år.

Hadde jo håpet å få vår egen lille pode først for å være ærlig.

men, fortsetter dette så har vi vel ikke noe valg.

oddsene mine er jo under 1% allerede (for å lykkes)

men, men... undre skjer jo hele tiden.

har fornyet håp nå, etter å ha sett reportasjen om de eneggede firlingene som overlevde :) :)

krysser fingre, tær, bein, armer... ja, u name it! for at vi lykkes snart :)

synes vi fortjener det nå.

ha en flott kveld :)

klem

Annonse

Ja vi lever i håpet om å få vår egen først vi og, så evt adoptere nr 2. KLarer vi å få ett på egenhånd er det nok ett engangsmirakel og sikkert vanselig å få til igjen... men jeg vet ikke hva oddsene våre er, det har jeg ikke spurt om. Må vel vente og se hva prøvene sier. 1% høres ikke mye ut, men noen må jo være den 1%? Dere får kjenne på det, hvor lenge dere orker å fortsette, det vet bare dere selv. Håper dere orker litt til for jeg håper inderlig dere får det til Lioevr, det fortjener dere noe så inderlig!!! Heier videre på deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...