Gå til innhold

til dere med temin 9 okt

Anbefalte innlegg

Hallo

Jeg har min mens termin den 11. september, men på ul i Norge fikk jeg termin den 9. oktober. og da jeg var i Tyrkia sa dem 3. oktober.

Så nå er jeg satt langt tilbake og vet i grunn ikke hvilke uke jeg er i lengre.

Dere som har termin på en av disse dagene , i hvilke uke er dere og når hadde dere siste mens??

Dette stemmer så kjempe dårlig med hva jeg har regnet ut og det vil med andre ord si at jeg ble gravid etter at testen var positiv.

Men den lille gutten min kommer når den kommer, men alikevell greit å vite ca uke ...

Skriver jo min egen lille dagbok denne gangen også

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9224406-til-dere-med-temin-9-okt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hey!

Har termin 3.okt.. Men det blir ikke bekreftet før jeg skal på UL på torsdag.. Men jeg hadde ihvertfall første dag i siste mens 25 des. 06.

Jeg er 19+1 eller 19+2 hehe veit ikke lenger hvilken dag det er i dag jeg... *ler* hmm... det står på min side at jeg er i min 20. uke...

heia...har akurat samme problem som du..hadde sist mens 08.11. og blir sagt jeg skal føde 09.10. det stemmer heller ikke med regninger men legen sa til meg at jeg har en veldig uregelmesig syklus og da kan det hende. du få nok vite det nok så nøye til din ul. jeg er nå 18+2

lykke til videre

hei hei.. jeg hadde min mens termin 1 okt, så var jeg på to ultralyder på volvat å de trodde jeg var to dager lengre på vei begge gangene. men da jeg kom på ultralyd på sykehuset fikk jeg brått termin 11 okt. veldig mye surr med dette med terminer tror jeg. men får ikke denne terminen til å stemme overhodet. men på denne siden her sier at jeg er nå i uke 19. blir bare forvirret av dette jeg :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...