gramsa*j260707*+170111spire Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Vi ønsker oss navn som starter på M. Vi har bestemt oss for at den lille gullklumpen skal ha 2 navn (+ etternavn), så her er det bare å komme med forslag. Grunnen til M navn er at både jeg og han har det selv, så da har vi lyst at babyen skal ha det også, men jeg synes det er så vanskelig å finne kobinasjoner.. Vi vet ikke om det er en gutt eller ei jente jeg bærer på enda, så trenger navneforslag til begge.. Gjerne med 2 navn...
katrine har fire gutter Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Mia Marie Matilde Sofie Marte Kristine Marius Magnus Morten Aleksander Er ikke fan av dobbeltnavn, spørs om de skal brukes sammen eller ikke. Kan bli litt tungt å rope to navn
Himmel og hav Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Maren Agathe Mia Helene Martine Andrea, eller noe med Mari - det er så nydelig! Mads Erlend Mikkel Emil
Vannmann35 Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Mina Merethe Millie Marie Mia Mariann Mette Margrethe Marit Magritt
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Marius Mathias Mads Madeleine Maiken Marie Disse er mine favoritter blant M-navn ;-)
volve Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Mette Marit (he-he) Mia Malene Mira Marlene Mina Mathilde Maren Mathilde Mons Martin Mikkel Mattias Max Mikael Dette er avgjort lettere med jentenavn!!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Marna Konstanse Marna Kordelia Marna Eveline Marna Eline Marna Ofelia Myrna Ingelin Myrna Fiona Myrna Linette Myrna Lisette Melina Noel Melina Alvilde Melina Ovidia Melina Pernille Nesten alle mellomnavna kan brukes til di andre.
ninajos Skrevet 12. mai 2007 #11 Skrevet 12. mai 2007 hei...vi skal også ha M navn....om det blir jente MOLLY gutt MILTON mellomnavn er vanskelig
chianti70 Skrevet 15. mai 2007 #13 Skrevet 15. mai 2007 Hei! Gutten min på 4 heter Martin Johannes og det er vi veldig fornøyd med. Nå som jeg er gravid igjen hadde vi tenkt Mia Synnøve, men så viser det seg at vi venter en gutt til - hjelp, hva skal vi finne på da? Leser litt på forslagene du får jeg gramsa og så får jeg kanskje noen ideer selv! Bare bruk Martin Johannes hvis du vil - han er verdens vakreste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå