Gå til innhold

Flink med sunn kost og mye vann?

Anbefalte innlegg

Er dere flinke til å spise sunt og drikke flere liter vann om dagen?

Jeg er vell sånn ok til å spise sunt, men vann, ja det drikker jeg stort sett KUN når jeg trener. Blir tot ca 5 dl om dagen. Pluss et par glass fruktjuice. Altfor altfor lite, men hvordan skal jeg få inn rutine på å drikke mere vann...og like det?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9224049-flink-med-sunn-kost-og-mye-vann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg drikker mye vann. Jeg har bare gjort det til en vane. Jeg har et lite glass stående ved siden av vasken, så drikker jeg litt med jevne mellomrom, så har jeg ei flaske med vann i veska.

Kanskje du liker det bedre hvis det ikke er helt kaldt? Kanskje sette en mugge med vann på kjøkkenbenken og drikke av det?

Eller ha en mugge med isbiter og ei sitronskive i kjøleskapet om du liker det kaldt?

litt confused her.... har prøvd å bli gravid i noen år med håp om barn nr to. akurat hatt en sa pluss en sa for litt over to år siden.er litt lei... skal vann være en bra greie altså? overhodet ikke noe glad i vann... drikker det ikke annen hver dag engang jeg:/?

Jeg vet ikke om å drikke mye vann i seg selv skal hjelpe på å bli gravid, men det handler mer om å være sunn. Og da er riktig kosthold og rikelig med vann viktig.

Hvis jeg var deg ville jeg lært meg til å rikke vann! Det gjør godt for alle cellene i kroppen.

Men hva drikker du da?? :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...