Gå til innhold

Rart hvordan man omstiller seg...

Anbefalte innlegg

Denne måneden var jeg HELT sikker på at det hadde ordnet seg. Jeg var forlengst ferdig med å planlegge jul/nyttår (termin 10. januar...), og like ved å kjøpe verdens nydeligste barnevogn. Masse symptomer hadde jeg også, manglet ikke på det. Oppblåst i magen, stikninger, ørlite kvalm, ømme bryster, plutselig veldig trøtt.

Klar som et egg :-) og helt sikker, altså.

Og plutselig kommer tr som lyn fra klar himmel, jeg trodde det nesten ikke.

Men i løpet av et halvt døgn har jeg mistet helt interessen for all lesing om barnevogner. Jeg tenker ikke lenger så mye på hvilket av mine alternative sykehus som er det beste. jeg registrerer ikke lenger alle de gravide ute i gatene. jeg er plutselig på en annen planet...

Nå sitter jeg her og skyller ned folat-tablettene med rødvin. Absurd følelse!

jeg skåler og ønsker bedre lykke neste måned...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9223492-rart-hvordan-man-omstiller-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da. Stakkars deg. Ja man kan nok bli ganske tussete av denne prøvingen. Jeg skåler nok sammen med deg om ikke så magne dager, men skal være litt påholden frem til 12. mai... Jeg håper at du skyller ned folaten med van i neste måned.

Trøsteklem fra meg.

Huff ja. Prøveprosessen herjer ordentlig med en stakkar. Jeg driver nå og venner meg til tanken på at det ikke blir januarbarn. Og jeg synes det er tungt: Jeg vil da ikke vente helt til FEBRUAR! Selv om jeg vet at det kan bli både mars og april og kanskje enda lenger ut i 2008...

Og så hadde det passet så godt å gå ut i permisjon til jul. Nå blir det jo bare akkurat såvidt å begynne på jobben igjen etter nyttår. ÆSJ.

Menmen. Jeg har funnet fram igjen den fine hudkremen med A-vitaminsyre, kjøpt selvbruningskrem, barbert meg og på alle måter gått inn for å gjøre meg riktig lekker for mannen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...