Gå til innhold

til dere som har vært gravid:-)

Anbefalte innlegg

Lurte på en ting...jeg hadde ikm for 3-4dager siden, tok en graviditetstest samme dag som forventa ikm (om kvelden) men den var negativ. Men siden fredag (ikm dagen) har jeg hatt "mensenvondt" i magen, men ingenting skjer...Kan det føles som mensen når du er gravid? bare uten at noe kommer ut? eller er det bare jeg som er litt lettere stressa for jeg går å venter på mensen hele tiden:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9223000-til-dere-som-har-v%C3%A6rt-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hm...tenkte hvis jeg hadde det så var jeg iallfall ikke gravid:-) tørr ikke å ta en ny test, for er redd for å bli skuffa igjen...hehe. Bedre å gå rundt å slite meg ut med tusen tanker om jeg er/ikke er gravid..:-) Får krysse fingrene for at den der tåpelige mensen holder seg unna;-) takk for svaret

Jeg hadde også typiske menssmerter i begynnelsen, og var på do ofte for å sjekke om jeg hadde fått mensen (husker ikke hvor lenge det varte, men sikkert et par uker). Men ingen mens kom......

Men det som kom ut ca 9 mnd. etterpå, var en liten baby :) He, he, he.

hehe:-) jeg er på do sikkert 1 gang i timen for jeg tenker: "nå er den sikkert kommet":-). hihi. Åh jeg håper virkelig at den holder seg unna i 9 mnd:-) har vært prøver i 6 mnd, så jeg er klar for en positiv graviditetstest:-) Hvis den der teite mensen ikke kommer på tiden, så kan den like godt holde seg unna:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...