bente69;) Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Hun holder seg fortsatt borte, jeg er helt sikker på at hun ligger å lurer i buskene. En mer ondskapsfull dame, skal en lete lenge etter...*sukk* dama skal nok være med til Mallorca, hun er glad i sommer og sol... Så jeg ber deg, tanta... KOM PRONTE!!!!! Jeg orker ikke å ha deg med til Mallorca! Du har jo hvert der (sept 06)
bente69;) Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2007 Hei, jeg hadde ikm lørdag 5 mai, ihht at siste mens kom 7 april. Har ikke peil på når jeg hadde el, el tester slår ikke ut på meg. Pleier å ha 28 dagers syklus pluss/minus 2 dager. Har tatt dobbel pergo kur denne mnd(den første kuren). Nei, jeg har ingen planer om å teste. Når jeg ble gravid med snuppa slo testen positivt ut først 10 dager etter ikm.
evigoptimist Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 hmmmm... nå begynner tanta di og bli ganske mystisk! Sikker på at hun ikke har tatt seg en langtidsferie likevel????? Håper hun holder seg borte, jeg! God tur da bente!! Lykke til=))
martine68 Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Får inderlig håpe at tanta de har blitt skremt av pergoen. Skal se det ble for mye for a. Dette blir spennende Bente. Kanskje dere har slumpet til å truffet el likevell. Måtte lykken stå deg bi og Mallorca-ferien bli tantefri. klem fra
nicco Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Vet at det er litt forskjellig hvordan folk reagerer på Pergo, men hos meg kom tanta ca.5 dager senere enn normalt. Jeg hadde også sein el, minst 8-9 dager seinere enn normalt. Legen min sa at el og ikm kom som vanlig med Pergo, men når jeg gikk på det, var det mange som opplevde det samme som meg, så jeg vet ikke. MEN, det ble mitt siste tantebesøk, så ikke fortvil.....blir a med til Syden, så kanskje hun blir der......
bente69;) Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. mai 2007 For spes intresserte, tanta har ikke landa enda.... Hvor faen blir hun av da????
Siri70 Skrevet 8. mai 2007 #9 Skrevet 8. mai 2007 Dette virker mer og mer lovende, synes jeg... Utrolig spennende! De fleste av oss hadde vel testet for lenge siden (-: Med den perogomgangen du har vært igjennom, hadde det jo vært fantastisk om det nå var en spire der. Mener ikke å hause opp forventningene, altså. Men det er jo absolutt håp her...
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #10 Skrevet 8. mai 2007 Dette er jo kjempespennende bente!!!! Nå håper jeg tanta er skremt vettet av for en stund! Og at kvalmen du har stritt med ikke har vært forgjeves Du får se å holde oss oppdatert her inne nå da. Tenker på deg, og ber på mine knær om at det er din tur nå. Klem
atpåklatt08? Skrevet 9. mai 2007 #11 Skrevet 9. mai 2007 spennede Bente-får håpe hun holder seg borte over lang tid-krysser fingre for deg
bente69;) Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #12 Skrevet 9. mai 2007 Hallo!!!!!!! Hallo!!!!!!!!!!! Halllllllllllllooooooooooooooo!! Kan du høre meg, tanta?? Halllllo!!!!!! Kan du se å innfinne deg omg. for jeg blir mer og mer sikker på at du gjemmer deg i kulissene....*sukk* At den drikk kjærringa ikke bare kan komme, sånn at jeg kan få noen dager i ferien uten tantebesøk.... Tvi tvi jenter, ser det er flere som har ikm like rundt svingen:)))
evigoptimist Skrevet 9. mai 2007 #13 Skrevet 9. mai 2007 Åhhh - tanta har enda ikke dukket opp....... Og du er fortsatt fast bestemt på ikke teste deg på en stund ennå.? Må si jeg beundrer din standhaftighet bente=) Jeg hadde vært fra meg av utålmodighet.... Synes fortsatt dette høres lovende ut jeg! Hvordan er tempen??? Kryssser fingre og tær;) Hold oss oppdatert!
bente69;) Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #14 Skrevet 9. mai 2007 hei:) Lurer faktisk på om jeg skal teste i morgen, vi får se hva morgendagen bringer...hehe Tempen? Har ikke peiling, temper ikke jeg. Jeg skal holde dere oppdatert frem til søndag hvertfall, vi reiser i 13 tiden tenker jeg. Gleder meg til en uke med sol og sommer:)
jenkas69 Skrevet 10. mai 2007 #15 Skrevet 10. mai 2007 Håper du slipper å drasse på tantedusten på ferie da:) Men uansett blir det nok deilig med sol og sommer. Hvis tanta mot formodning insisterer på å bli med så sørg for all del for å forlate henne der nede. Lås henne inn i et skap eller noe. Sørg for at hun ikke får fulgt etter deg hjem. Men forhåpentligvis har hun allerede forsvunnet for en 9 måneders tid nå Lykke til med testing! Og god tur!
evigoptimist Skrevet 10. mai 2007 #16 Skrevet 10. mai 2007 ;D *venter spent* testa ennå? XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX fingre og tærXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå