Zerotondo Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Nå er jeg super-stressa for jeg har skjønt at det er en viss leveringstid på Emmaljunga-vognene.. Og babyen kommer i begynnelsen av september. Så jeg må bestille snart, og klarer bare ikke å bestemme meg! Er det noen andre som har stått mellom Edge Duo og City Cross? Og hva var utslagsgivende? Trenger hjelp her....
Fikk maibaby06 Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 sto ikke mellom disse vognene fordi jeg kjøpte den når min var 6mnd, kjøpte city crossen. Jeg er kjempefornøyd med den!!:-) Men må si at hvis jeg hadde vurdert begge ville vekten vært veldig utslagsgivende! Edgen veier vel nærmere 19-20kg, avh av understell kanskje, men alt for tungt for meg:-) Hvis babyen kommer i september vil du trolig kunne bruke bagen m pose hele vinteren uansett hvilken av vognene du velger (city crossen: må enten ha bag i sportsdelen el city bagen). Tror bagen på edgen har flere funksjoner, blant annet en slags lufting, og vuggefunksjon.
susa :) Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Hei. For meg sto det også mellom disse to vognene, og jeg var mest bestemt på city crossen, pga vekten og at den tar mindre plass i bilen. Men dette var FØR jeg så de to vognene i virkeligheten. Da jeg så de to vognene og prøvde de i butikken så ombestemte jeg meg og jeg gikk for edge duo istedet. Jeg har termin 1 august og kommer nok til å bruke bagen hele vinteren, og ville ha en vogn med god plass i bagen, og som bagvogn syntes jeg city crossen bleknet i forhold til edge duo. Som sportsvogn så tror jeg city cross er en kjempebra vogn, men som bagvogn så foretrekker jeg edge duo. Sportsdelen til edge duo virker også veldig bra. I tillegg så syns jeg edge duo virker veldig stødig. Og når det gjelder vekt så er virker ikke edge duo spesielt tung syns nå jeg.
Zerotondo Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2007 Hei igjen! Takk for svar,- selv om jeg ikke har klart å bestemme meg enda ... Var og så på vognene for n`te gang i dag.. klarte iallefall å bestemme meg for farge da! Dere snakker varmt om hver deres vogn, så det betyr iallefall at uansett hvem jeg velger så blir det en bra vogn! Den ene bilen vår (den som i utgangspunktet er min..) er litt liten, så derfor frister city crossen + den lave vekta. Men sånn ellers så virker duo edgen som en enda mer gjennomført vogn med flere finesser... Herregud så vanskelig! Men leser flere dette så vil jeg gjerne ha flere innspill!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Vet at mange bare bruker sin duo edge til bagvogn, for sportsdelen blir for stor og tung. Det er kanskje noe å tenke på?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 Hva med å vurdere sport combi fra Emmaljunga?
Zerotondo Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2007 Takk til alle som har kommet med innspill ! Jeg har lest på nett og vært i butikken, snakket med folk som har kjøpt city crossen og andre som har Edge Duo....... Endelig er vognen bestillt!! Jeg ringte til en butikk i Karlstad som var blitt nevnt på sidene her, bare for å spørre om prisene deres, leveringstid osv. Det viste seg at de hadde en Edge Duo inne i fargen jeg vil ha (Elk)! I tillegg hadde de bilsetet inne i sort,- og det er det ikke mange som har! Og på toppen av alt fikk jeg en veldig bra pris på det hele, samt at jeg ikke trenger å hente vogna før i juli/aug slik at ikke garantien begynner å løpe før den må! Så nå er jeg strålende fornøyd! Igjen,- takk for alle svar jeg har fått!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå