Gå til innhold

Søker kloke svar ;oP


prusiluscan

Anbefalte innlegg

Hei! Dere som er så heldige at dere har fått DET til,hvor tidlig kom symptomene deres og hva var de?

Jeg har gått på dobbel pergo kur nå.Siste mens var 19.april.Idag har jeg vært såååååå kvalm og for det meste vært klar for å finne nærmeste toalett.Har i nesten en uke også hatt ganske sterke menssmerter som kommer i tak,men bare noen få ganger for dag.Resten av dagen er jeg bare øm.

Noen som har hatt noen lignende symptomer?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk du bekkenløsning 7-9 dager før ikm?Trodde ikke at det gikk å få så tidlig jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke jeg heller.men kan jo hende ikm var litt tidligere da... litt usikker.

hadde bekkenløsning sist sv.skap å da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm kan bli spennende å se.Men det kan i tilfelle bli et tungt svangerskap viss jeg får bekkenløsning så tidlig! Men jeg tar imot alle svangerskap med stoooor tak,begynner å bli utolmodig!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hører egentlig ikke til her lengre:( Men hva/hvordan merker man bekkenløsning? Tviler på at jeg hadde det de to gangene jeg var gravid. Kom aldri lengre enn 2 mnd da. Men er litt nyskjerring:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det også slik som deg i begynnelsen dususs@.

Var ikke så veldig kvalm, men hadde sterke smerter i magen som hugde skikkelig til noen ganger, så gikk det over og jeg ble øm. Slik var det i noen dager, før det plutselig forsvant :) Merkelig det der =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e forskjellig,noen har det i lysken mens andre har det i rumpa på en måte.er vooooooooooooondt,ingen tvil når du kjenner det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja slik du forteller det har jeg det og, og jeg testet positivt idag!! akkurat som menssmerter, kvalm og tisser ofte samt oppblåst mage, vonde pupper osv. startet rett etter el

 

lykke til!! krysser fingere for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar.Er kvalm idag også:o( Skikkelig stiv og støl i ryggen og i et ordentilg dritt humør! Ikke så gøy for de som jeg jobber sammen med,men jeg prøver å ta meg sammen.Har skjelt ut to stykker som jeg jobber sammen med i dag,har hatt lyst til det lenge men trodde faktisk ikke at jeg kom til å gjøre det noen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...