Gå til innhold

SUPERsåre brystvorter!! Trenger svar... :S

Anbefalte innlegg

Har hatt ganske ømme pupper de siste dagene, men i kveld tar det helt av.. Skikkelig såre brystvorter!! Klarer nesten ikke ha på bh.. Er dette normalt?? Testet i dag, men var negativ (QR). Kan jeg være gravid likevel tror dere? Kanskje jeg testet for tidlig... Vet ikke når IKM er. Sluttet på p-piller forrige mnd, men hadde jeg fortsatt brukt piller så skulle mensen kommet i dag. Har ellers ingen spesielle symptomer tror jeg.. Voksesmerter da jeg la meg for noen kvelder siden(vet ikke om dette er et symptom...),og litt stikkinger nederst i magen på høyre side.

Fortsetter under...

Det lyder svært kjent! Har hatt de samme symptomene, men desverre testet neg i dag. Venter fortsatt på TR som skulle kommet for flere dager siden. Vet ikke om man kan være gravid fordet.. Eller man sier jo at noen faktisk tester neg helt frem uke 12!

Annonse

kan være et tegn på at du er gravid...:)

men kan også være tegn på noe annet...

jeg får skikkelig ømme/såre pupper etter el...hadde el på fredag...nå er puppa kjempe ømme...vondt å komme borti...å ja...noen ganger så er det vondt å gå med bh...å uten...hehe....slik kan jeg ha det fra noen få dager etter el og helt fram til ikm :(

ønsker deg iallefall lykke til å xxx fingra for at det kanskje er et graviditets tegn hos deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...