Gå til innhold

hei jenter! ultralyd i morgen...

Anbefalte innlegg

Og jeg grugleder meg skikkelig! Har värt mye innom og lest innleggene deres- veldig lei meg for de som har mistet underveis- stor klem til dere- og veldig glad for dere som har en spire i magen som vokser som bare det! :-)

Begynte á blö i uke seks jeg- ikke mye, men nok til á skremme vettet av meg. Var pá tidlig ultrlyd (6+3) og der sá jeg et lite dunkende hjerte... :-) Blödde litt etter det og. sá ble det stopp. er vel tre uker siden sist- minst... Formen er ikke bra- hadde veeldig vondt i magen i gár- og ikke sá mye i dag. Trur det har litt med at jeg ikke fár gátt skikkelig pá do... er ikke mensen vondt liksom.

Men gruer meg litt til i morgen- litt redd for at de skal si at noe er galt... Tör liksom ikke helt á glede meg... Tenk om den lille ikke rörer pá seg der inne...???? Huff... tanken slár meg...

skriver mer i morgen jeg... önsker dere alle en koselig kveld! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9221974-hei-jenter-ultralyd-i-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg og skal på ul i dag. Gleder meg og håper alt er bra der inne.Det sparker iallefall og jeg kjenner fullt liv. Er 13+2 dager. Har 3 jenter fra før.Aldri kjent liv så tidlig som uke 11.........

Skal sjekke nakkefold og håper å få vite kjønn.......Tror på gutt.........

Det er så spennende. Noen som vet om det er inn el utvendig ul......Skal til Heggelund i Lillestrøm,

Lykke til i dag alle som skal det samme som meg.......Vi var en god del. Få høre hvordan det gikk da.

Takk for koselig meldinger...! :-) Ná puster jeg lettet ut og skal virkelig gá inn for á kose meg skikkelig resten av svangerskapet! Dette blir det siste, sá jeg vil fá med meg alt og nyte ventetiden, shopping av babytöy og utstyr og alt det der...! :-)

Alt sá fint ut. pressa litt pá magen min for den lille lá litt feil- og da ble det sprelling med báde armer og bein! haha- sá herlig á se!! Er sá fantastisk á kunne se den lille- man vet jo at man er gravid- men nár man plutselig ser bebisen pá skjermen ... Trenger jo ikke forklare... hehe.. dere opplever jo det selv...!

Hvordan har det gátt med resten av dere jenter som skulle pá ultralyd i dag?? og lykke til dere som skal i morgen og dagene som kommer...!!

stor gla klem fra meg til alle dere!

Anita

Jeg var også på UL i dag og er like lettet som deg :) Og er like imponert hver gang jeg over hvor utviklet og livelig krabaten der inne er uten at jeg hvet om det :)

Dette er også min siste så jeg skal nyyyte det :) Så deiligt å vite at alt er bra,jeg får super oppfølging også,så nå bare gleder jeg meg her altså :)

*klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...