Suss@ med 3 gutter Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 er dte noen andre som opplever brun utflod?? jeg har hatt det de siste dagene etter sex? er det noen som vet om dette er vanlig?(eller unormalt?)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2007 er 6+5 tror jeg er ikke helt sikker pga uregelmessig mens. men i 6 uke en plass:)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 OK. Kanskje greit å droppe sex i 1. tri? I hvert fall hvsi du er så bekymra....
anonymus 2 små Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Hvis du er i fare for SA skal du ikke ha sex, men det finner legen ut av. Ring legen å hør hva han har å si om det. Det er ikke sikkert det er noe i det hele tatt. Mange som spotter litt tidlig i svangerskapet. Lykke til
Suss@ med 3 gutter Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2007 nei vi har kutta ut sexen nå ja. snakka med legen og han trodde ikke det var noe, skal jo på ul til tor så da får vi se:)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 hadde samme som deg på lørdag, men på mandag så vi en liten minibebis med et flott bankende hjerte :-D
Suss@ med 3 gutter Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. mai 2007 Så gøy, det er det jeg å håper på å få se på torsdag. å langt er du på vei?
Adriansmor med tulla Skrevet 8. mai 2007 #9 Skrevet 8. mai 2007 Lykke til suss@... håper du skriver her etter du har tatt ul så vi får høre=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå