79`er snart 3barnsmamma Skrevet 18. mai 2007 #76 Skrevet 18. mai 2007 Hei hvordan står d til med dere jenter?' Jeg har ikke vært så aktiv her inne de siste 2 pp`ene....men.... Har ikm i dag evt i går...., men har heldigvis ikke sett noe til tr ennå...men dagen er jo ennå ung... Det som har vært litt rart denne pp er at jeg fra torsdag for 8 dager siden har vært kvalm, noen dager verre enn andre. Er ikke så kvalm at jeg må kaste opp. Samtidig med kvalmen har jeg hatt mensmurringer....mye tidligere enn normalt(har ennå mensmurringer). De 2-3 kvisene jeg får før tr har også uteblitt. MEN disse symptomene trenger jo ikke bety at jeg er gravid, men det gjør jo at jeg tror at det kanskje kan ha klaffet. Det som er så dumt med det er jo t dersom tr dukker opp, blir jeg ekstra skuffet..... På mandag testet jeg negativt på kvelden, men det var nok bare dumt av meg å teste så tidlig, for 4-5 dager før ikm kan vel være litt for tidlig for testing på kveld...... Ja, ja...får vente å se...tester kanskje i morgen....Men da har nok tr dukket opp, og jeg slipper å teste......buhuuu...
k@ra Skrevet 19. mai 2007 #77 Skrevet 19. mai 2007 Ja rare dager dette her. Er vel sånn at man vil utsette testingen så lenge som mulig for å utsette en evt skuffelse! Er litt sånn rus å være mellom EL og IKM...skal teste på søndag tror jeg, like godt å bli ferdig med det:o)
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 19. mai 2007 #78 Skrevet 19. mai 2007 Ja, jeg kjører for å kjøpe en test nå om en halvtime. Kjøper en dobbel pakke, da kan jeg ta en i dag...og spare den andre dersom den blir negativt. Har ennå ikke sett noe til tr, hos meg kommer hun på dagen, eller 2 dager før ikm, aldri over....Men det kan jo hende at hun har tenkt å lure meg litt denne pp`en da...)......
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 19. mai 2007 #79 Skrevet 19. mai 2007 Jeg testet i dag... Negativ. Har IKM i morgen og har fortsatt et lite håp om at jeg er gravid, selv om jeg egentlig ikke har noen symptomer. Har vel egentlig håp helt til TR kommer. Si i fra hvordan det gikk med testinga da 79'er snart 3barnsmamma! Og gratulere dere andre som er gravide
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 19. mai 2007 #80 Skrevet 19. mai 2007 Hei Vilhababy2008! Testet tidligere i dag, det ble positivt!! Jeg har kjent det på meg at det var noe. Så jeg er så glad!! Jeg krysser fingrene for at du får slå følge over til 1. tri du også!! Lykke til!!!
k@ra Skrevet 20. mai 2007 #81 Skrevet 20. mai 2007 Hei! Gratulerer til alle positiv-testere!!! Jeg testet negativt i dag. Har ikke fått TR så får bare stå på videre. Så (selvfølgelig..) på testen noen timer senere og da var det litt av en tynn strek, men vet det ikke er gyldig. Skal bestille diverse CB-tester nå
kidos! Skrevet 20. mai 2007 #82 Skrevet 20. mai 2007 Har IKM ida. Har ikke sett noe til det enda. Testet negativt i går. Har vært ganske kvalm både igår og idag morgest, varm og svett osv. Ellers har jeg ømme pupper og de virker hardere, spesiellt over brystvorten, men ømme pupper har jeg alltid før TR. Det at de var hardere enn normalt var det mannen min som poengterte, så jeg vet ikke om det pleier å skje. Har hatt stabile 27dagers sykluser siden jeg sluttet på pillen for 4mnd siden. Kommer til å vente ganske lenge før jeg tester igjen, hvis ikke TR dukker opp.
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 22. mai 2007 #83 Skrevet 22. mai 2007 Hvordan går det med dere da jenter? Her er jeg 1-3 dager over IKM (alt ettersom..), ingen tegn til TR selv om jeg synes jeg har murringer og må på do og sjekke innimellom. Er glad så lenge hun holder seg borte jeg da Testet negativt for fire dager siden, men kanskje tiden er moden for en test igjen snart? Skal i alle fall teste til helgen dersom TR ikke har dukket opp!
k@ra Skrevet 22. mai 2007 #84 Skrevet 22. mai 2007 Hurra!!! Har testet positivt!! Er nok ganske nylig blitt gravid, sikkert rundt 12.,13.mai! Testet negativt på søndag og positivt i dag! Så jo på testen en time etter på søndag og da var det kommt en tynn strek der. Leste på pernille.info at det KUNNE skje hvis man hadde svært lite hcg, ergo var veldig tidlig.
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 22. mai 2007 #85 Skrevet 22. mai 2007 ojoj! Gratulerer så masse k@ra! Kos deg på 1. trimester
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå