Gå til innhold

IKM uke 20 - hvordan går det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå to dager igjen til ikm, men tror det går lenger siden det er første måned etter pilleslutt, får sannsynligvis ikke 28dg syklys med det samme.

Må innrømme for meg selv at jeg tror IKKE jeg er gravid nå i første pp. Føler ingen forskjell bortsett fra at jeg føler meg litt "stinn" i magen men det kan like gjerne være innbilning, og det at jeg kjenner ekstra godt etter som utløser det.

Uansett er det spennende å følge med både for min egen og alle andres del her inne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi inne i uke 20, jenter! Dette blir en spennende uke. For min del har jeg ikke ikm før søndag, men det spørs om jeg klarer vente så lenge. Har vært bortreist i helga, og vært symptomfri, men idag er kvalmen her igjen. Jippi! Det må da være et godt tegn, om det da ikke er innbildning.. Hvordan går det med dere?

Skrevet

Er bare trøtt..... Sovnet midt på dagen både lørdag og søndag.

Sitter på jobben og svir i øynene. Vondt i puppene..... Håpe håpe håpe håpe håpe håpe håpe....... Ikm 16.

Skrevet

Fryktelig trøtt om dagen jeg også. Tar polaramin mot allergi, blir visst trøtt av de og. :) Når skal ldu teste, lotta72? Masse lykke til. Hold oss oppdatert!

Skrevet

Blir ikke klok på kroppen min. Har ikke fått ordentlig TR enda! Masse mensmurringer da. Er merkelige greier. Har akkurat startet på 3. døgnet med litt blodtilblandet utflod, men det er ikke TR for det fyller ikke et truseinnlegg en gang...

Skrevet

Jippi - to blå. Klarte ikke holde meg lenger , 3 dager til IKM. Og dette frøet skal spire og vokse i magen min frem til januar.

Sender babystøv til dere alle sammen, og ønsker at det klaffer for dere alle

Skrevet

Grattis sunze.

Håper dette blir en uke med mange sånne beskjeder.

Når har du ikm og hvilken test?

OG når blir termin?

Skrevet

Gratulerer så masse sunze! :)

Skrevet

Gartulerer! Fortsatt 6 dager til ikm her. Tida går så sakte. Tenker jeg tester 17. mai, tre dager før. :) Masse lykke til sunze!

Skrevet

For min den kom TR akkurat som den (ikke) skulle sent i går kveld. Ja, ja - da funker i allefall kroppen.

Omstart på meg!

Skrevet

Gratulerer sunze med graviditet! Litt gøy å se at du kunne vite det ut fra symptomer! Lykke til videre Skrekkblandetfryd. Er en tålmodighetsprøve dette bligravid-greiene:) Har ikke noen gravid-følelse i hele tatt. Har IKM 20.mai. Kommer ikke til å teste før;)

Skrevet

Gratulerer til sunze! Håper vi er mange som kommer etter deg til 1. trimester. Jeg mottok bladet "Gravid" i posten igår, det må vel være et bra tegn? (Bestilte det når jeg var gravid i mars, det endte i sa.. ) Tok en test i morges. Klarte ikke å la være. Den var som ventet negativ, fem dager til ikm. Fryktelig spennende dette her. ;)

Skrevet

Ser ut til at vi er i samme båt [email protected] 20mai og ingen symptomer. Er veldig trøtt om dagen, men så er jeg ganske syk også da, så det er nok sansynligvis dette.(bare halsbetennelse ikke noe alvorlig)

Har heller ikke tenkt å teste før søn jeg heller.

Forrige syklus (var ikke prøver da)spottet litt fra dag 23/24.Har ikke sett noe tegn til dette.

Veldig spennende dette. Nesten som å være liten å vente på brusdgen sin. Dagene går såååååå sakte.

Skrevet

Ja kidos? vi får bare satse på det faktum at mange ikke merker at de er gravide før de tester!! Det gjorde ikke jeg sist. Jeg hadde en syklus på 60 dager sist, så uteblivende mens er heller ikke noe tegn. Kommer nok til å teste på søndag uansett! Gleder meg (og gruer meg)! Lykke til

Skrevet

Er det noen som har testet eller skal gjøre det snart? Har ikke ikm før på søndag, og det er leenge til.. Har vært småkvalm i en uke. Får håpe det ikke bare er innbildning. Er så spent, så spent. Føler meg gravid, men.. Lykke til alle sammen.

Skrevet

JEG ER GRAVID:))))

Skrevet

Gratulerer masse Lotta72. Så heldig du er. Håper jeg kommer etter til 1. trimester snart.. Lykke til videre!

Skrevet

Tenkte å teste i morgen tidlig. Det blir da 2 dager til IKM. I hvor stor grad kan jeg stole på resultatet i forhold til om jeg venter med test til IKM?

Skrevet

jeg har fått en halveis positiv test med CB, plussen i testvinduet var så tykt og synlig at jeg ble imponert, men d dukket ikke opp noen strek i kontrollvinduet..så ser ikke testen som gyldig..

er enda et par dager igjen til IKM... har ikm 19 eller 20 mai..

Har oppblåst mage, sterk lukt fra urin( lukter som honnikorn)

veldig sulten, vil ha mat hele tiden.. annerledes sekret har jeg også...så, d er jo bare å vente å se hva som skjer til ikm...så tar jeg en ny test da

Skrevet

Jeg skal ikke teste før midten av neste uke selv om jeg er på dag 30 nå. Vet av erfaring at syklusen min sannsynligvis er lengre enn 28 dager med en gang jeg slutter på pillen. Men håper ... :)

Skrevet

Jeg hiver meg på her jeg! Det er så spennende å se hvordan det går med alle her inne!

Jeg har hatt alle symptomer jeg hadde sist jeg var gravid, så jeg er litt redd jeg går her og overtolker ting. Jeg er 37 år gammel, så jeg håper jo veldig at vi har den i boks nå. - Ble gravid i 3. pp, men hadde en SA i uke 6 den 8. februar. Min IKM er i dag, men jeg er skal ikke teste før i morgen. Alt tyder på at jeg er gravid, så jeg blir veldig overrasket om jeg ikke er det. :- /

Skrevet

Gratulerer med graviditet lotta72 og andre som er blitt gravide! Babygullz sist jeg var gravid husker jeg at det eneste jeg merket før IKM var den spesielle lukten....Lykke til!! Jeg har ingen symptomer så har ikke noen tro på det denne pp. Skal likevel teste på søndag.

Skrevet

Fikk jammen en svaaaak positiv test idag. Det er dag 13dpo og den var negativ igår så jeg ble litt overasket. Har ikke hoppet i taket enda, har tre Ma bak meg så jeg tar det litt rolig. Tester på søndag og ser om den er blitt sterkere, så kanskje jeg tør å bli litt mer glad.. : )

Må innrømme at det er veldig spennende, tenk om det faktisk er min tur nå!

Skrevet

Gratulerer annana! Du får nå kose deg med resultatet selv om du er engstelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...