kidos! Skrevet 8. mai 2007 #26 Skrevet 8. mai 2007 Startet på 1pp med friskt mot og stor entusiasme:-), men nå de siste dagene har jeg vært syk med halsbetennelse, og dermed har det blitt lite sengekos. Har IKM 20mai, og EL skulle vært igår, så vi får se.
malise Skrevet 9. mai 2007 #28 Skrevet 9. mai 2007 Idag morges gikk det saktere med frokosten enn vanlig. Litt småkvalm, og det var jeg også på vei hjem fra jobb. Håpe håpe.. Også har jeg en del luft i magen og kviser. Hadde SA i mars, og føler meg sånn som jeg gjorde sist jeg lurte på om jeg var gravid. Hadde EL i helga (tror jeg) så det er vel egentlig litt tidlig, eller? Er det flere som kjenner seg kvalme? IKM er 20. mai. Leeenge å vente, men fortsetter kvalmen så stiger håpet.
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #29 Skrevet 9. mai 2007 Ingen kvalme her, egentlig ingen symptomer i det hele tatt. Er trøtt på ettermiddagene/kveldene men det er jeg ofte så ser ikke på det som noe symptom. Men håper og håper!!!
malise Skrevet 10. mai 2007 #30 Skrevet 10. mai 2007 Denne må opp på førstesiden igjen.. Hvordan går det med dere, ikm-uke 20-jenter? Har dere en god følelse? Symptomer? Er det flere lesere av denne tråd som har ikm rundt 20. mai? Vet det er 10 dager til, men innbiller (?) meg litt kvalme.. Masse lykke til til alle sammen!
Sunze Skrevet 10. mai 2007 #31 Skrevet 10. mai 2007 Jeg har IKM 16/17 mai - men tror det egentlig det har klaffet . Har vært kvalm de to siste dagene. Ser at noen over meg har testet positivt mange dager før testdato.. Så nå må jeg vel bare finne ut hvor jeg kan få kjøpt en clear blue test :-) .....eller så er det hele ren innbilning - men jeg holder en knapp på første alternativ.
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #32 Skrevet 11. mai 2007 Uke 20 nærmer seg med stormskritt - noen som har testet?
Tilltull Skrevet 11. mai 2007 #33 Skrevet 11. mai 2007 Tester i morgen! to-tre dager før IKM! Spent! Har ingen symptomer annet enn mensenmurring, da.. og det kan jo bety at det er mensenmurringer.. Men de er sterkere og tidligere enn vanlig..
lotta72 har fått Anders Skrevet 11. mai 2007 #34 Skrevet 11. mai 2007 Såååå trøtt. Svir i øynene. Fryser og føler meg litt "fyllesyk". Øm i mage og bryster. MEN jeg slet i årevis for å bli gravid da jeg fikk tvillingenen mine, og er rimelig sikker på at jeg ikke har så flaks at jeg får det til på 1pp etter ma. Håper på å få det til iløpet av sommeren.
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 11. mai 2007 #35 Skrevet 11. mai 2007 Har IKM 20. mai. De to siste dagene har jeg hatt litt mensmurringer, men det kan jo bare være innbilning. Ingen andre symptomer enda... I følge FF chart så skal egget feste seg i går eller i dag så det er kanskje litt tidlig for symptomer enda, eller kan mensmurringene være at egget fester seg? Noen som vet om man kan kjenne det? Hadde jo vært flott da...
annana Skrevet 11. mai 2007 #36 Skrevet 11. mai 2007 Jeg har IKM 18.mai. Vet ikke om dette er symptomer men jeg har hatt en følse i underlivet de siste dagene. Litt vanskelig å beskrive den, litt øm kanskje. Litt som mens murring bare lenger ned og mildere.Tar progesteron tillskudd så det kan jo være det også for det er første gang jeg tar det.Hadde også en stikkning i magen igår. Men dette kan jo være hva som helst! Det var jo rundt den tiden egge ville festet seg da, men det varte ikke lenge. Hvor lenge varer feste smerter?
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #37 Skrevet 11. mai 2007 Har lovet meg selv og ta det med ro med testinga, men det er jammen ikke lett. Forsøker likevel å holde meg til planen: Tester på morgenurin i morgen, da vi skal på fest å kvelden - etter det er planen å se om tanta dukker opp tirsdag... Er spent på å høre hvordan det går med dere andre!!!
Gjest Skrevet 11. mai 2007 #39 Skrevet 11. mai 2007 Jeg har IKM 17 el 18 mai. Har vært kvalm noen dager og det stikker litt.
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 12. mai 2007 #40 Skrevet 12. mai 2007 Hmm, nå fikk jeg akkurat litt brunlig utflod på papiret når jeg var på do. Har hatt mensmurringer fra og til i tre dager nå. IKM 20. mai. Kan vel ikke være TR som kommer altfor tidlig, eller er det festeblødning? Men trodde den skulle være mer lyserosa og ikke brun... Vel, håpe, håpe, håpe. Dette er altfor spennende! Dere andre da? Noen med flere symptomer?
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #41 Skrevet 12. mai 2007 Svakt positiv test i dag, 3 dager før IKM. Så gjenstår det bare å se om TR uteblir og krysset blir tydelig etterhvert.
Sunze Skrevet 12. mai 2007 #42 Skrevet 12. mai 2007 Jeg har IKM mai, og er sikker på at jeg er gravid. Vært kvalm i mange dager omtrent hele døgnet, og igår begynte smertene i bekkenet (plutselig husker jeg veldig godt hvordan bekkenløsningen føltes i forrige svangerskap). Tenkte jeg skulle prøve å vente til onsdag med å teste - men tviler på at jeg klarer å holde meg.. Nesten sprøtt hvis det går i boks i første prøvemåned. Minstegutt tok 19 pp ..
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 12. mai 2007 #43 Skrevet 12. mai 2007 Gratulerer håpefull29! En svak positiv er jo en positiv det, det er jo i alle fall det alle her inne sier Jeg går her og blir helt sprø. Fikk litt friskt blod på papiret etter forrige dobesøk. Samtidig kjennes det ut som om mensen skal komme når som helst, selv om det er en uke til den egentlig kommer. Kjenner jeg er helt frynsete nå og lurer bare på om dette er en festeblødning eller ikke. Ganske morsomt også da, dette er min første PP så det er kanskje derfor det føles så ekstra spennende, eller kanskje det blir sånn hver gang? Har akkurat helt over en flaske alkoholfri rødvin på en vanlig rødvinsflaske, innflyttingsfest i kveld og jeg må fake for første gang...
Skrekkblandetfryd75 Skrevet 12. mai 2007 #44 Skrevet 12. mai 2007 Ja, nå nærmer det seg virkelig! Jeg tror jeg har IKM 14. mai, og det er jo nesten bare et døgn tid. Har hatt endel symptomer, men de er jo stort sett de samme som PMS. I kveld er jeg så godtesjuk at jeg holder på å gå ut av mitt gode skinn, det er rett før jeg hiver meg i bilen og kjører til kiosken (bor ikke midt i sentrum, nei). Slik har jeg ikke hatt det siden jeg fikk satt inn hormonspiralen som nå er ut. Jeg regner dermed med at det mensen som er anmasj og ikke noen baby. I og for seg greit, det er bare 3 uker siden jeg tok ut spiralen, greit å nullstille kroppen litt før vi begynner for fullt! Ligger an til ny preøveperiode for meg, altså. Men har ikke TR kommet til 17. mai, tar jeg en test! Det blir spennende å følge med på dere andre, det ser jo ut tl å ha vært en svært fruktbar uke!
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 13. mai 2007 #45 Skrevet 13. mai 2007 Huff, ser ut som om TR har kommet.. En hel uke for tidlig. Da har vi jo sikkert bommet helt på EL også. Fatter ikke hvorfor kroppen skal begynne å tulle sånn nå, har alltid vært helt regelmessig, men sist kom TR en uke for seint og nå en uke for tidlig??!!??
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #46 Skrevet 13. mai 2007 Kan ikke være en festeblødning da, Vilhababy2008? Håper det - lykke til!
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 13. mai 2007 #47 Skrevet 13. mai 2007 Vet ikke, er ny i gamet, men det kjennes veldig ut som TR egentlig. Har lest om andre som har hatt korte TR besøk og vært gravid allikevel, så det er jo lov og håpe fortsatt. Ellers passer det egentlig veldig fint dersom det er TR for da kan vi prøve neste periode også (hadde egentlig tenkt til å vente en PP siden jeg skal i utdrikningslag osv, men nå blir jo alt forskøvet litt så da bør det passe fint). Er glad uansett hva som skjer med meg nå, he he. Men håper sef at det er en spire nå da
Tasselur Skrevet 13. mai 2007 #48 Skrevet 13. mai 2007 Søren klype, nå ser det ut til at tr er på vei.... Og alt for tidlig... Skuff, altså... : (
k@ra Skrevet 13. mai 2007 #49 Skrevet 13. mai 2007 Uff kjedelig Tasselur. Lett å si for meg som ennå er i rusen mellom EL og IKM.....Har hatt litt magetrøbbel, men trenger absolutt ikke være noe tegn. Jeg vet jo forsåvidt ikke engang om jeg har hatt eggløsning. Har du funnet ut om du er gravid sunze??? Dette er spennende.
Sunze Skrevet 13. mai 2007 #50 Skrevet 13. mai 2007 Har ikke testet enda har IKM 16/17 mai :-) Tror nok jeg tester imorgen eller tirsdag. Gratulerer håpefull29 ! Håper det kommer mange med positivt etter deg. En svak strek er en strek
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå