Gå til innhold

IKM uke 20 - hvordan går det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så spent så spent..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo nå tror jeg EL er overstått i helgen, så da er det bare å krysse fingre frem mot 20./21.mai!! Tør ikke stole på det EL-slimet så må vel også fortsette med sengekosen....Du da?

Skrevet

Jeg er også fryktelig spent.. En uke til ikm i dag. Har fått mørke ringer rundt brystvorten..men det kan jo være synsbedrag :/ Hadde dessuten er snål smak (kunne smake metall..)i munnen til morgenen i dag, men den forsvant utover dagen (det var ikke vanlig morgenånde..selv om det også gjerne kan beskrives som en snål smak...) :) Har ellers hatt mensmurringer de siste dagene, men ikke i dag. Er spent. Kanskje er jeg bare gal, men denne måneden har jeg troen.. Off... ER SÅ SPENT! Når har dere ikm?

Skrevet

EL for ca en uke siden - mandag/tirsdag. Vi var på ferie på Kreta og fikk god tid til sengehygge og hverandre - håper det bærer frukter. IKM 15. mai

Skrevet

IKM en dag etter deg. Ingen symptomer, men håper like fullt!!!

Skrevet

Tror den er 20.mai, men har koko-syklus:)

Skrevet

Min IKM er 19. mai. Har overhode ingen symptomer enda, men det hadde jeg heller ikke med 3 åringen min.

Skrevet

Jeg har masse symptomer, men det spiller liten rolle om jeg ikke får positiv test. Og ikm er ikke før 16 mai, og det er jo en evighet til:(

Skrevet

Hei jenter :o) Da nærmer det seg med stormskritt....har nedtelling jeg...6 dager igjen til IKM 14 mai. Har masse å gjøre på jobben for tiden, så dagene går vanvittig fort, heldigvis !! Kjenner dere mye idag? Jeg har litt stikninger nedentil nå og da, men det er stort sett eneste symptomet jeg kan kjenne!! Men opp med humøret jenter, DETTE er måneden for oss XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Klemmer :o)

Skrevet

Jeg har også IKM uke 20! 18 mai : ) Veeeelig spendt!!

Kommer nok til å være litt ensporet i tankene på 17. mai!! Ti hi.. : )

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Har vært litt syk de siste dagene, men det har nok ikke noe med en evt graviditet å gjøre... Har IKM rundt 19. mai, skal heldigvis være på farten store deler av denne uka. Blir spennende neste uke! : )

Skrevet

Så vidt jeg kan se har jeg IKM mandag 14. mai, samme dag som eksamen... Hvordan skal det bli å holde rett fokus den dagen, tro? Har ellers veldig ømme pupper, jeg kjenner dem absolutt hele tiden, selv når jeg sitter stille.

Men, det gjelder å ikke glemme at de aller fleste graviditetssymptomene er så og si identiske med PMS...

Skrevet

Man blir jo helt sprø i dagene fra EL til IKM! Eller er det bare jeg som har det sånn?;) Har ikke begynt å kjenne etter symptomer ennå, men vet jeg snart gjør det. Håper det klaffer denne pp!

Skrevet

Tvinne, tvinne, tvinne tommeltotter, tida går saaaakte... Også ikke IKM før om 1 1/2 uke, da... Tvinne, tvinne....

Skrevet

Jeg har tatt to tester - begge positive...!!! Måtte teste, klarte ikke vente, for jeg var så sikker på at det hadde klaffet denne gangen.. Og det hadde det jo!! Har litt vanskelig for å tro på det enda, men sukk....JEG ER SÅ GLAD!! Masse lykke til alle sammen; håper uke 20 bringer mange babyspirer:)

Skrevet

Dette er supert!! Det gir også masse håp til oss andre. Nå skal du bare nyte det fremover:) Lykke til!

Skrevet

Må bare legge til en liten ting som jeg synes var litt gøy; dersom jeg virkelig er gravid er det beregnet termin på samboers bursdag :)) GØY :)

Skrevet

Jeg har IKM 15.mai!!! Grugleder meg skikkelig! Utfordringa er at jeg skal i 30-årslag 12.mai, og det er så mange som spekulerer i om jeg er gravid. Det beste hadde jo vært å drikke, men har ikke samvittighet til det hvis jeg er gravid! Tenkte å ta en CB på morgenen den 12.mai, men noen som vet hvor jeg får kjøpt det? Bør jeg kjøpe to?

Hvis jeg ikke drikker så er jeg jo avslørt...

Skrevet

Gratulerer så mye, Pelin!!! Det var jo tidenes tidlige positive test!! Håper du virkelig er starten på et rush at positive tester neste uke! :)

Skrevet

Vi får håpe at det ikke blir skuff! Frykter jeg kommer til å teste hver dag fremover for å se om den blir sterkere..Blir dyrt - men er redd jeg ikke får fred hvis ikke! :) Hvordan går det med andre uke 20-jenter? Har dere noen symptomer?

Skrevet

Gratulerer så mye, Pelin - SUPRE NYHETER!!! Når er IKM?

Ingen symptomer her... :(

Skrevet

Pelin - jeg ser fra IKM-lista at du har IKM 14. mai. Hvilken test har du brukt?

Skrevet

Jeg har nylig sluttet på pillen, hvis jeg skal regne ut fra 28-dagers syklus har jeg ikm 15.mai, men regner med det kan drøye litt? Tipper jeg nettopp har hatt el nå kanskje.. det blir spennende. Hvor tidlig er det vanlig å merke noe eller evnt få utslag på test?

Skrevet

Clear Blue.. Er jo veldig tidlig, men begge er positive altså. Tok en på morgenen og en etter jobb i dag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...