Gå til innhold

Vil du være dagmamma'n min? Hilsen Aurora på Rykkinn

Anbefalte innlegg

Jeg heter Aurora og er en blid, sjarmerende, gøyal og aktiv liten jente (født desember 2005) som trenger deg 5 dager i uken, helst fra

6. august 2007 til ca. 20.06.08.

Jeg håper at du er en pålitelig, ressurssterk, positiv, tålmodig og omsorgsfull dagmamma som har erfaring med egne og/eller andres barn og gjerne passer flere enn meg slik at jeg har noen å leke med.

Aller helst ønsker jeg at du kan ta meg med til Åpen barnehage

(i Gommerud barnehage) flere ganger i uken, der er jeg vant til å gå nesten daglig og det synes jeg er kjempegøy. Broren min går også i Gommerud barnehage, og det er stor stas å kunne se han i løpet av dagen!

Jeg elsker å være ute så det er viktig for meg at jeg får vært ute daglig så jeg kan boltre meg litt.

Ellers er jeg veldig glad i sang og musikk - og jeg synes det er moro å danse. Bøker er også veldig spennende. Maling og baking er stas - særlig å spise deigen (og malingen…).

Det er veldig fint om du bor i gangavstand til Gommerud barnehage hvor storebror går, da det gjør bringing og henting enklere for mamma og pappa (de har ikke bil skjønner du).

Om du tror du kan være min dagmamma blir jeg veldig glad om du kan legge en melding til mamma’n min her! Eller så kan du treffe oss på Åpen barnehage hvor vi er stadig vekk.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...