Gå til innhold

Til dere med barn fra før - ang. DinBaby

coscos

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå som jeg har fått min lille gutt, så tenkte jeg at jeg skulle bevege meg over på neste forum, Din Baby. Lurte da på om det er Modne foreldre som er det "riktige" forumet/oppfølgeren til gravid i moden alder. Har hatt så god erfaring med dette forumet, og håper å møte igjen mange av dere på Din Baby, men tror nok at det blir mindre tid på internett nå fremover, så greit å vite hvor jeg kan få de beste rådene, så jeg slipper å gå inn på alle de forskjellige debattsidene.

Kommer nok til å følge litt med her på BIM også, har jo blitt kjent med så mange hyggelige voksne gravide, og har lyst til å få med meg hvordan det går med dere og etterhvert deres babyer. Men, som førstegangsmamma er det mye nytt for meg, så tenkte jeg kanskje fikk noen gode tips inne på Din Baby også.

Fortsetter under...

Hei Coscos, jeg har tenkt som deg - det føles riktig å begynne å bevege seg over til modne foreldre-forumet snart....

Det er jo flere og flere av oss som hører til der mer enn her etter hvert. Har begynt å besøke sidene av og til, men gammel vane vond å vende - så jeg havner mye oftere her enn der....

Sist jeg "vanket" på DB, vet jeg ikke om det forumet fantes engang, jeg var iallefall ikke der (men da var jeg jo bare 37 : )

Andre forum jeg hadde nytte av på DB sist, var småtroll 0 - 1 år (osv), ammedebatten, utstyrsdebatten + et par av de andre temaforumene (bl.a. prematurforumet, naturlig nok).

Vi kan jo begynne å vanke der vi, så kommer det vel flere etter, tenker jeg! Gleder meg til å se deg og junior snart.

Hei Coscos, det er helt riktig tenkt, de siste par årene har mange av de som var på gravid moden alder funnet seg godt til rette på Modne foreldre, det er et veldig hyggelig miljhø der, jeg er selv ofte innom og følger med, jeg får mitt fjerde barn i Juni og er 42 år nå. Ellers er det mye av de samme miljøenen som i Bim, men litt mindre hormonelt, og noe mer givende i forhold til samtaleemner.

Er ikke den som skriver så ofte da, det må innrømmes.

Hei dere! Takk for svar. Jeg begynner vel så smått å bevege meg over til Din Baby regner jeg med. Det er så mye nytt nå, så fint å kunne høre med andre erfarne mammaer. Spesielt dette med amming synes jeg det kunne være greit å få litt mer informasjon om. Fikk ikke melk før jeg reiste hjem fra sykehuset, så var ganske fortvilet da, men det kom dagen etter, og nå har lillegutt allerede lagt på seg ganske så bra så tror at alt fungerer. Men som sagt, kommer nok til å være her inne litt også. Er jo erfarne mammaer her og som har gitt meg nyttige råd tidligere :-)

Hei!

Jeg har også begynt å tenke på å titte innom dinbaby. Som Maggi så havner jeg tilbake på dette forumet hele tiden. Sikkert fordi det er her jeg har hengt en stund og her jeg på en måte treffer kjente. Men nå som vi er flere som har fått babyer og som begynner å bevege oss over så gjør jeg det også.

Jeg har også en del sp og tanker jeg vil dele med andre selv om jeg er 2-barnsmor så da er modne foreldre helt klart riktig forum.

Da sees vi på dinbaby og på treff snart.

:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...