Gå til innhold

Svir i underlivet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det svir ganske i skjeden.. Men det er ikke sopp, kanskje det er uvi, men jeg hadde det forrige gang jeg var gravid og, og ble sjekket for uvi da, og da var det ikke det..

Noen som har det samme, og funnet ut av det ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du bør ta en tur til lege og sjekke ut det, bedre det enn å spørre her syns jeg!

Skrevet

smart du.. herregud

Skrevet

Hvis du ikke har noe svar, eller ikke kan svare bedre enn det der så kan du la være å svare.

Syns det er kjempe fint jeg at vi kan spørre hverandre her hvis andre har opplevd det samme, så slipper en kanskje å ringe ned legekontoret for hver minste ting.

Jeg kan dessverre ikke svare deg, for jeg har ikke opplevd det, men svie i underlivet kan høres ut som UVI.

Håper du finner ut av det snart. Lykke til!

Skrevet

Takk for det julebaby:)

Skrev inn et innlegg på ris og ros om å fjerne anonym knappen her inne som på bli gravid..

Skrevet

Håper de gjør det, for enkelte anonyme lager bare kvalme her.

Det er unødvendig å få folk til å føle seg dumme og hysteiske fordi de lurer på noe. Er jo hele poenget med disse sidene her. Uansett hva de anonyme sier, bare drit i det, fortsett å spør hvis du lurer på noe:)

Skrevet

Ja jeg fortsetter å spørre jeg.. hehe

Første gangen jeg var gravid ringte jeg til legen hele tiden, også var det jo aldri noe spessielt..

Men blir litt hypokonder av å være gravid ;)

Skrevet

hehe, er jo ikke så rart i grunn da.. er jo sinnsykt mange ting som skjer i kroppen. Og er ikke alltid like lett å "slappe av ". Derfor det er så fint med de debattsidene, man blir beroliget med at andre har opplevd det samme.

var inne på ris og ros og støttet deg på innlegget dit.

Syns det er synd om folk slutter å være på bim pga de anonyme.

Skrevet

Ja det er kjempe dumt..

For den anonym knappen er jo egentlig veldig kjekk for folk som ikke helt tør å spørre om ting og da KAN være helt anonyme..

Det er jo faktisk ingen andre enn andre gravide eller prøvere som orker å høre på hverandre.. hehe

Skrevet

hei, jeg lurer på hva UVI er?

Skrevet

hehe fant ut av det:)

Skrevet

Skrev åsså under på den..tror det er mest en person her inne som er frekk og bitter og ikke tør å stå frem.... håper den personen blir kastet ut herifra!! Viss ikke man har folkeskikk til å svare ordentlig burde man ikke skrive noe.....

Skrevet

Hei Miriam

Ang at det svir. Jeg hadde en del problemer med det før jeg ble gravid. Viste seg å være celleforandringer i livmorhalsen. Gikk over og viste seg å ikke være noe farlig, men kan kanskje være greit å sjekke? Bedre føre var... :)

Håper det går over!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...