Gå til innhold

Fryser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva som kan være årsaken til at jeg fryser så vanvittig? Er 6 uker på vei- er litt svimmel og, så lurer på om det kan være lite jern. Eller er det bare disse hormonene :-)

Tusen takk for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig vanlig å fryse lett når du er gravid..

Fryser hele tiden jeg og, men jeg har ikke jern mangel ;)

Skrevet

Forrige graviditet frøs jeg konstant i flere uker. Jeg frøs tom da det var 30 grader i stua + at jeg hadde dyne og pledd på! meeeen det gikk over;) Er nok hormonene ja!

Skrevet

Jeg frøys også noe innmari i begynnelsen, det går over...dvs jeg har gått tilbake til mitt vanlig "frysapinn-selv"

Skrevet

Det var bra med et slikt innlegg, jeg fryser nemlig også mye og trudde at det bare var meg. Jeg trudde at blodmengden øker når en er gravid jeg,og at det fører til mer varme. Men det er kanksje ikke før litt lenger ut i svskapet det??..... he he he...(ingen spm er for dumme damer!)

Skrevet

Jeg er 6 uker på vei jeg også, og jeg fyser.. Tar vitaminer så kan ikke være det heller.. Er nok hormoner ja...

Skrevet

Jeppp..............ligger med dynen i sofaen og fyrer i ovnen, de andre klager over varmen, men jeg fryser.

Skrevet

he he..jeg har altid vært den som kler av meg og syter over varmen og lufter...

Men ikke nå nei...he he fryser masse jeg også..

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen - godt å vite at det ikke bare er jeg som sitter i solen og fryser med ullteppe :-)

Skrevet

Jeg også fryser skikkelig for tiden, går rundt meg ulljakke og sjal rundt halsen - trodde egentlig at jeg kansjke brygget på noe, men da er det vel graviditeten da..! :)

Skrevet

Hei, jeg er også i 6.uke, og fryser.

Leste at man får lavere blodtrykk i begynnelsen av graviditeten pgr av hormoner-og med lavt blodtrykk så fryser man..

Skrevet

Brrr, ja det er vanlig å fryse rundt den tida du er inne i nå! Har visst noe med at stoffskiftet omstiller seg etter hvert som HCG-nivået stiger, slik at du tidlig i graviditeten gjerne fryser som en gal og litt senere lett for det altfor varmt!

Jeg er nådd 13. uke nå og får slik ubehag av varme nå at jeg blir helt uvel. Må åpne bilvinduet når vi er ute og kjører og greier, gubben bare ler av meg.... :-)

Det kommer til å endre seg, helt sikkert! Så går vi jo varmere tider i møte også. Lykke til!

Skrevet

Åh, så "deilig" å høre at det ikke bare er meg! Jeg vil aller helst sitte ute i sola hele dagen, men det går jo ikke. Med en gang jeg går ut av solen fryser jeg noe helt forferdelig, og på toppen av det hele er jeg så sliten at jeg kunne tenkt meg å sove hele dagen. Men så fryser jeg jo i sengen også, så jeg får ikke til å sove så lenge jeg skulle ønske... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...