Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i 6. uke, å har lyst til å fortelle hele verden at jeg skal bli mamma! Men så var det det med de første 3 månedene da... Jeg å sambo har fortalt det til mine foreldre å min søster, ellers tenker vi å vente en stund til før vi forteller det til venner og øvrig familie. Når forteller dere om graviditeten til hvem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist fortalte jeg det til de fleste i ca uke 9, men da gikk det jo ut i en ma da..

Men Det var egentlig ganske greit at folok visste det, for da hadde jeg masse støtte, og folk hadde respekt for at jeg var deppa og at de ikke gikk inn på det samtaleemnet :)

Skrevet

Jeg har sagt det til alle foreldre og søsken og mange venninner... håper bare jeg kan stole på alle. Er bare 5 uker på vei...

Skrevet

Er 5+2 på vei, har fortalt det til foreldrene mine og ene søsteren min..........tenkte å vente litt før resten fikk vite noe, ja må også fortelle det til ungene her hjemme, blit stor stas :) Vi ska flytte i slutten av mai, så planen var å vente til flytte kaos var over, men det er vanskelig !!!!!

Skrevet

jeg er ca 7+4 og har fortalt det til mine foreldre, min bror, en veninne, og to venner på jobb. resten venter vi med til jeg er 10-12 uker

Skrevet

Du kan fortelle det når du vil, det finnes da ingen "regler" for dette??!

Skrevet

Kan være greit å vite at det er flere som ikke klarer å holde det skjult da, anonym..

Er 5+2 her, og har fortalt det til foreldre og noen venninner, som jeg vet jeg kan stole på. Klarte rett og slett ikke å holde det hemmelig:)

Og nå har vi jo noen å prate med det om, så da venter vi en god stund med resten. Hvis vi klarer;)

Skrevet

Vi fortalte ikke noe til andre enn søstera til han jeg er sammen med og foreldrene min før det hadde gått 3 mnd. Men hadde veldig lyst til å si noe..

Skrevet

Jeg har fotalt det til hele verden allerede. Er bare 6-7 uker på vei. Hadde en ma i februar, og ble helt knust. Nå er jeg så glad at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg!!! Åååh, gleder meg sånn... Har masse tru på at det vil gå bra denne gangen :) Såå... Jeg klarte rett og slett ikke holde det inni meg :) Vil bare ROPE det ut :) Går det galt, så går det galt. De fleste vet jo at det er en sjans for det.. :)

Skrevet

Jeg er bare 4+2 jeg da, men jeg har fortalt det til to venninner. Må ha noen å prate om det med, hvis ikke sprekker jeg. Regner med at vi forteller foreldrene våre og søsknene mine om 3-4 uker (vil helst slippe å fortelle det til familien min på telefon.. så derfor venter vi så "lenge" ellers hadde de nok fått vite det veldig snart).

Skrevet

Har ikke fortalt det til noen enda,bortsett fra bim-venninner,og de jeg jobber hos(siden jeg måtte sykemelde meg nylig) Har mistet 2 ganger,og ble ikke akkurat gravid ved et trylleslag,så orker ikke at alle skal gå å vente på ny graviditet dersom det går galt igjen. Er relativt privat av meg uansett,så tror ingen blir skuffet over at vi ikke har sagt noe enda. Idag er jeg 12 fullgåtte uker,og tenkte vente frem til neste UL om 2 uker før vi avslører det for foreldrene våre. Håper bare det fortsatt er liv der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...