MaybeMe? Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Hei du! Leste innlegget ditt om digital EL-test, og må bare kommentere litt. Jeg har lurt så innmari på hva som ville skje dersom man byttet om testpinnene, men ikke fått testet det ut siden de er så dyre. Hadde bestemt meg for å teste det ut når jeg ble gravid, men nå har du du testet det for meg. ) Sendte faktisk mail til Clearblue om dette, men de hadde ikke tenkt over saken, og regnet med at det bare ville komme opp feilmelding. Det ante meg at det var feil. Moro at vi er flere som funderer over rare ting, hehe. Og grattis nok en gang med spira, håper det ikke er flere hinder på veien for deg nå. Klemmer
*Vetlis* Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Hei! Så ikke tråden din før nå jeg :-) jo vet du at det funker heelt fint! Jeg puttet el test pinnen inn i CB gravidtest og fikk opp at jeg var gravid! Så det gikk fint som pokker. Mao, så kan det lønne seg å spare grav.test dingsen hehe! Er jo billigere å kjøpe 7el tester. Spes når de er på tilbud ;-)
MaybeMe? Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2007 Der var du endelig, trodde aldri du kom til å se tråden min. ) Tror jammen jeg må prøve å bytte om pinnene jeg og, men tro om det da kan komme opp gravid under EL og? Jeg har jo alltid strek på EL-testen, selv om den er ganske svak til vanlig. Hmm, mye å forske på. Kanskje jeg burde sende ny mail til clearblue og opplyse om disse oppdagelsene, og at de tok helt feil! Hadde jo vært greit å ha en pakke med 7 testpinner istedetfor 3 ja, myyyye billigere! Hvordan går det med deg ellers? Syns liksom jeg kjenner deg jeg, for Elli snakker endel om deg, men egentlig har jeg jo aldri snakket med deg. ) Har fulgt med deg ganske lenge da, blir jo til at man holder seg oppdatert på de man har vært her lenge med.
*Vetlis* Skrevet 11. mai 2007 #6 Skrevet 11. mai 2007 Hmmmm om du kan få opp gravid når du har el? Det var jammen et godt spørsmål. Det har jeg ikke tenkt på gitt. Men tror ikke clarblue er rette folka å spørre. Hvis de oppdager at de har et produkt som de kan "tape" penger på så vil de nok ikke ut med det :-) Ellers går det fint. Kan jo ikke klage så lenge alt står bra til, men klart jeg er litt usikker på om det vil gå bra denne gangen :-) Elli ja, stakkars... hu er ikke mye bra om dagen dessverre. Åssen er det med deg da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå