Gå til innhold

bli kjent?:)

oss:)

Anbefalte innlegg

Hei hei! Jeg er snart 22 år og bor rett utenfor Oslo, er litt usikkert hvor langt jeg er på vei, men legen har tippet ca 10 uker med termin 3.desember. Merkelig dette, hvordan alt plutselig skal forandre seg..:) Tenkte jeg kunne legge inn et innlegg her, så jeg kanskje kunne kommet i kontakt med andre i samme situasjon;) Godt å kunne prate litt med noen som vet hva jeg prater om..hihi.. Også kunne det jo vært hyggelig å blitt kjent med noen som man kunne møttes etterhvert:) Noen venner med barn liksom..hehe.. Noen som bor rundt Oslo området?

Fortsetter under...

Annonse

Hei hei:) Vi bor på kløfta:) lillestrøm er jo rett ved, så koselig;) og tønsberg ikke dumt det heller;) Straka vegen inn til Oslo det:) Jobber dere, skole eller hva?;) Jeg går andre året på sykepleieren, på deltid...litt slitsomt nå når jeg er i praksis og veldig trøtt..hehehe..ikke vant til det veit du;)

Jeg er hjemmeværende sammen min datter på 20mnd. Hun begynner i barnehage til høsten da, rett før neste mann kommer... Har termin 3 okt. skal på UL i morgen så blir spennende å se om terminen blir flyttet.. Og om det blir gutt eller jente!

Kløfta er ikke langt fra Lillestrøm da,bare straka veien ned hehe!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...