Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei! Er det flere enn meg som er misfornøyd med servicen på Barnas hus på Alnabru? Har bestilt vogn der, men det var KUN fordi de hadde tilbud... Ok, bare lurer på om jeg var uheldig eller om flere har lignende erfaringer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått dårlig service der flere ganger og valgte å kjøpe vogn et annet sted pga det. Faktisk noe av den dårligste servicen jeg har opplevd noe sted og det er MYE dårlig service i Norge.

Men de siste gangene vi har vært der har vi fått veldig god hjelp...!

Så det er nok litt opp og ned....!

Skrevet

Godt det fins alternativer ja! :)

Skrevet

Ha ha ha, se lengre nedover her et sted, er en laaaaaang tråd om akkurat det.

Skrevet

hva er det som har skjedd da? hvilken vogn har du bestilt? pris? og er det salg ennå?

Skrevet

Hei! Det var en Simo 2006-modell, og tror de selger til lageret er tomt!

Problemet var at vi ikke fikk hjelp, og da vi omsider fant en å prate med, virket hun så lite tilltisvekkende at jeg slett ikke hadde lyst til å betale for vogna uten å få den med... Vogna skulle komme dagen etter, men da vi ringte, hadde den ikke kommet, og de visste ikke når den skulle komme. Alt i alt en dårlig opplevelse, og det gnager litt at vi ennå ikke har fått verken vogn eller beskjed.

Dette er ikke for å sverte - men er indignert og føler meg nokså dårlig behandlet. Selv om vogna var på tilbud, er det mange penger. Så ville lufte og høre om andre hadde gjort lignende erfaringer.

Skrevet

å kjipt da. aldri hatt problemer det jeg. men sikkert veldig forskjellig på hvem som er der. simo er fine vogner=) de har jeg hørt mye bra om. kansje ta meg en tur selv og titte, men må man vente så lenge på å få den da?

Skrevet

Ja, du har nok rett i det! Jeg skulle gjerne ha fortalt deg hvor lenge man må vente, men det vet jeg altså ikke, fordi jeg stadig venter... ;)

Skrevet

Barnas Hus beviser gang på gang at de ikke vektlegger service og kunnskapsrike ansatte. Jeg har hittil til gode å bli anbefalt bakovervendt bilsete der og enda til gode å bli spurt om jeg vil ha hjelp uten å måtte mase meg til det...

Var med ei venninne for å kjøpe bilsete, og da visste jeg faktisk MER enn bilsikkerhetsansvarlig for hele kjeden!! Kunne opplyse han om hvordan setet skulle festes, hvilken kg-grense det var for, og diverse... Har også flere ganger opplevd at jeg ikke hadde trengt å spørre om hjelp, for jeg vet som regel mer enn dem uansett... *himler med øynene*

Skrevet

det har tidligere vært en tråd om div barneutstyrsbutikker i oslo-området, og barnas hus på alna kom vel ikke akkurat godt ut for å si det sånn. Jeg har bare vært innom en gang, fikk ikke hjelp, og de ansatte som var der var enten opptatt av å snakke seg imellom, mens to stykker drev og sufflerte hverandre for å hjelpe den andre kunden som var der da. Hehe, hørtes ikke ut som de kunne så veldig mye om vognene nei...

Skrevet

men hvor er det innlegget da? finner det ikke.

Skrevet

Det er vel ingen vits å dra opp igjen gamle diskusjoner vel!!

Skrevet

Vi kjøpte vogn der fordi de hadde ett kjempegodt tilbud på vogna vi skulle ha.

Var å kjøpte kom hjem og alle 3 hjulene manglet. Når vi da ringte den fikk vi ingen unnskyldning på at de faktisk manglet og det synes jeg er dårlig. nå er vi så heldige at det tar oss bare 10-15 min. å kjøre ned dit. Men allikevel.

Når jeg siden har vært innom har det stort sett vært umulig å få hjelp av noen.

Skrevet

Hvilken vogn var det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...