stratosen_er mamma_ Skrevet 7. mai 2007 #1 Del Skrevet 7. mai 2007 uff...alt er så trasig i dag...har bare lyst å legge meg på senga og gråte...tok en test som var negativ...vet at det er tidlig har ikm fredag men allikavel...tror ikke jeg er gravid denne mnd heller..sitter og ser på de store magene til et par venniner som hadde termin samtidig som meg og blir enda mer oppgitt og lei meg...i tillegg har mannen det litt vanskelig på jobb om dagen og d gjør ikke humøret lettere på meg.. vet at jeg klager og syter og at jeg ikke har prøvd så lenge enda...men jammen meg er det tungt allikavel...føler at jeg kan klage litt når jeg mista i januar....har jo prøvd siden august i fjor.. vet ikke om jeg orker å bimme mer...alle jeg "prater" med blir jo gravide...bare ikke jeg:( *snufs* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9220232-er-bare-deppa-og-lei-meg-i-dag-jegdet-er-vel-ikke-noe-symptom/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ticalinda Skrevet 7. mai 2007 #2 Del Skrevet 7. mai 2007 Uff, dette var trist å høre... Legg deg på senga å grin du, få det ut alt sammen. Etterpå så blir faktisk alt så mye bedre. Jeg er bare i 2pp og har ikke mista så det kan jeg ikke helt sette meg inn i, men jeg har også flere venninner som går gravide nå, og 2 av de hadde jeg trodd jeg skulle "slå", men den gang ei.... Jeg tror at vi alle sammen taper så utrolig mye hvis vi kun sitter på ræva og venter på å bli gravide. Før vi fann ut at vi skulle bli gravide så var jo livet herlig?!? Det å bestemme seg for å lage barn, betyr ikke at man skal flytte hele fokus til det, og at plutselig er det ingenting annet som betyr noe i livet? Livet vårt er fremdeles herlig, hvis vi lar det være det! I det øyeblikket vi bestemmer oss for at det kun er barn som betyr noe, og at det kun er det som betyr lykke, så blir jo ventetiden så uendelig trist og uutholdelig. Jeg har ihvertfall bestemt meg for at livet mitt er herlig slik det er nå, selv om jeg har veldig lyst til å bli gravid med èn gang! Jeg kan ikke love at jeg kommer til å være super-positiv ettersom ventetiden kanskje blir lenger, men vi må ikke glemme fokus! Da må dere alle her inne minne meg på at jeg mener vi må nyte livet hver eneste dag! LIVET ER HERLIG HVER ENESTE DAG!!! Hvis det ikke er meningen at lykken skal komme til oss i form av graviditet og barn enda, så får vi bruke ventetiden til andre ting som gjør oss glade! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9220232-er-bare-deppa-og-lei-meg-i-dag-jegdet-er-vel-ikke-noe-symptom/#findComment-9220685 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillegull og spiren Skrevet 7. mai 2007 #3 Del Skrevet 7. mai 2007 huff..stakkars deg vennen..vet akkurat hvordan du har det. jeg har vært klar for barn i flere år,men alle mine venninder er eller har blitt gravide før meg:( er jo glad på deres veine,men jeg bare hååååååper det blir min tur snart. hvis du har ikm på fredag,så kan det jo være fortidlig å teste,,så ikke gi opp håpet enda. ¤husk at bak om skyene,er himmelen alltid blå¤ det pleier jeg å tenke på når jeg er trist å lei:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9220232-er-bare-deppa-og-lei-meg-i-dag-jegdet-er-vel-ikke-noe-symptom/#findComment-9220771 Del på andre sider Flere delingsvalg…
stratosen_er mamma_ Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 7. mai 2007 tusen takk for omtanken deres...setter pris på det... men det er nok litt vanskeligere for meg når jeg har mista tror jeg..når jeg ser magene til de som har termin rundt den tiden jeg skulle hatt.. det er veldig slitsomt å tenke på graviditet hele tiden og jeg skulle ønske av hele mitt hjerte at de tankene plutselig ble borte men det funker ikke...har alltid villet hatt barn og har tenkt på graviditet o.l siden jeg var veldig ung.. men jeg har det godt, en mann som elsker meg mer enn alt og som trøster meg hver gang jeg blir skuffa og lei meg..og som prøver så godt han kan å oppmuntre meg..er bare det at jeg vil så gjerne bli mor:( men jeg skal prøve å tenke positive tanker...og du sier jeg kan jo fortsatt vere gravid denne pp men jeg tror egentlig ikke d...men vi får nå se... tusen takk vertfall.. lykke til begge to... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9220232-er-bare-deppa-og-lei-meg-i-dag-jegdet-er-vel-ikke-noe-symptom/#findComment-9223518 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå