Gå til innhold

TFK Twinner Twist - hva er fin bruktpris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer sterkt å kjøpe en TFK Twinner Twist til våre barn på hhv 3 år og 1 år.

Har hatt noen små reservasjoner mot å kjøpe fra utlandet pga reklamasjon etc, men ser poenget i å spare noen tusen kroner.

Nå ser jeg imidlertid at noen har lagt ut vogna på FINN til kr. 5500,-. Den er visst lite brukt og det er noe ekstrautstyr inkl. Synes dere dette er en grei pris? Jeg har regnet på at vi må ut med kr. 6400,- for akkurat det samme ved å bestille fra Babyjungle.

Jeg synes imidlertid det blir litt for mye å kjøpe nytt fra norsk butikk:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å svare på det:-) Hvis vogna er lite brukt og fremstår som ny så synes jeg ikke 5.500,- er så ille. Tror nok kanskje jeg ville slått til på det om jeg ikke hadde tatt sjansen på å importere.

Skrevet

jeg har blitt tipset om en forhandler i Tyskland som selger disse vognene. Har ikke linken her men kan legge den ut i morgen. Der var prisen på denne vogna ca 4.000,-. Betaler frakt til min venninne i Sverige og drar dit og henter den (skal alikevel dit på besøk før termin). Trenger ikke betale moms el toll for å ta med den inn i Norge da grensa for å ta med tollfrie varer til Norge er 6.000,- hvis du har vært ute av landet i 24 timer. Så dette blir nok en av de billigste løsningene for oss. Kjenner andre som har handlet av denne forhandleren uten problemer. På Barnas Hus koster samme vogn 7.300,- så her er det penger å spare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...