Erisa* Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Nå klaffet det for oss, 2pp etter SA! Jeg er så glad! Og samtidig litt redd, men tenker at denne gangen skal det gå bra! Jeg har hatt min dose nå... Hurra hurra hurra for egget mitt og min manns kjære soldater:)
Suprise! Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Gratulerer så mye! Dette går nok bra! Lykke til;)
april d. Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Så hyggelig! Jeg er i akkurat samme situasjon selv, 2. pp etter SA, og jeg lurer litt på om jeg kanskje er gravid igjen. Derfor er det ekstra inspirerende å høre at du har en ny spire på gang! Gratulerer så mye! Klem
*Vetlis* Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 Så moro da! Gratulerer så mye med spiren din! Håper den klamrer seg fast i 9 mnd :-) Vi har jo termin på samme dag, så kult!!!
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 Du var gravid ja ??? SÅ MORO MORO... gratulerer så mye, og velkommen hit... Klemmer
Erisa* Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2007 Ja, vi blir januardamene vi, Lalla:) Nå har dollypopp vært på sykehuset til befruktning, så hun kommer vel etter om 2 uker:) Tror det er babyras inne på BliGravid nå, kjempemange som går og lurer... Hurra! Jeg er så glad! Skal bli vanskelig å holde dette hemmelig på skolen i morgen, ja!
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 7. mai 2007 #8 Skrevet 7. mai 2007 Gratulerer!! håper at spiren klorer seg fast!!
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #9 Skrevet 7. mai 2007 Ååååååååååååååååååå, så koselig altså =) Dette blir forhåpentligvis bra for oss alle =) Vanskelig å holde stillt om dette ja... hihihihi
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 7. mai 2007 #11 Skrevet 7. mai 2007 Grattis Kjempegøy!! Dette går fint, vi får januar bebiser vettu:)
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 8. mai 2007 #12 Skrevet 8. mai 2007 Gratulerer! Dette var deg vel unnt! Denne gangen går det bra vet du! kjekt å få deg inn her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå