Gå til innhold

noen fra arendal her som har september baby?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det blir kjempe spennende... Vet du hva du venter også? :)

Jeg bor ved Torsbudalen.., og du da?

Jeg gleder meg så utrolig til han kommer, så i sommer skal jeg ikke jobbe heller, for første gang på mange mange år:) Min jobb blir å stelle barne-rommet og kose med magen:)

Annonse

nei jeg vet ikke hva det blir. vil ikke vite det. får vente med det til den ankommer verden. hehe

jeg bor på hisøy. gleder meg til sommeren og slappe av. hehe og kose meg også. skal ha ferie,men er litt sykemeldt nå men får se hvordan det går om jeg kommer tilbake til jobb etter ferien og før perm begynner

Hei hei dere ændalitter:-)

Jeg har vært ute og handlet litt i det siste (må ha noe å gjøre for å roe eksamens-nervene), og lurte da på om det faktisk er slik at det "kun" er Rene's og lille trille som har barne-utstyr her i by'n?!

Noen andre som har noen tips eller råd her?

Takker på forhånd!! :-)

tror faktisk det er bare de som har det meste ja. ellers har jo møblebutikkene barnemøbler (senger, kommoder,stellebord osv?

Jeg handlet vogn på René's på lørdag. my bra utstyr der ja. De har vel også en avd ved gamle strømsbuvei eller hva det heter. jeg var på stoa å kikket der. men ellers er jeg enig med deg at det er lite barne-utstyr butikker her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...